Skip to main content

.

Ik ben vanmorgen aangesloten bij Simyo… nou. Ik heb helemaal geen verbinding. Om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

De hele dag niet bellen en gebeld kunnen worden. Wat in mijn beroep toch tamelijk belangrijk is.  

Lekkere binnenkomer bij Simyo. Dat had Vodafone toch een heel stuk beter voor elkaar. Eerste tekenen van spijt heb ik al zeker.

Hoi @ArnaudB,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het bellen nog niet lukt! 

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice. Ik zie dat je je eSIM opnieuw hebt geïnstalleerd. Lukt het bellen nu wel? Ik zie op het eerste gezicht namelijk dat alles wel zou moeten werken aangezien je eSIM en bundels actief zijn.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Nee, nu bijna 2 dagen geen internet en niet kunnen bellen & niet gebeld kunnen worden. Mijn vriendin heeft precies hetzelfde. 

Het is om gek van te worden. Wij hebben de telefoon als essentieel onderdeel van ons werk nodig. Hierdoor lopen we o.a. inkomsten mis. 

Waar gaat het mis???

Hoi @ArnaudB,

Ik zie dat je aansluiting sinds gisteren actief is. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Groetjes,
Seren

Ik heb zeker een vraag. Hoe gaan jullie dat compenseren. Ik heb beltegoed gekocht, wat geactiveerd moest worden met een sms. Lukte dus niet., want geen bereik.
Wij hebben bijna 2 dagen geen bereik gehad. Wat leidde tot ongemak en vervelende situaties én stress. 

Een gewone sim helpt ook niet. Die heb ik en sinds maandag exact hetzelfde probleem. 

Hier hetzelfde probleem. Kpn gebeld. . Dit weet niet van een storing af!!

Het lijkt erop na grondig doorzoeken alsof het tijdelijke nummer in mijn geval opgezegd is voor m'n oude nummer erop geplakt kon worden. Dit zou beteken dat nummerbehoud dus niet uitgevoerd kan worden en niet simpel op te lossen is. Nummer wordt dan in een recyclepot gestopt. En haal het daar maar weer eens uit.. 

Maar dat verteld simyo niet want dat is paniek in de tent…

En hier wachten we al vier dagen.. Dag vijf gaat in. 

Klantenservice verbreekt gewoon de verbinding. Wat een aanfluiting Simyo. 

Hoi @ArnaudB,

Zou je mij een privébericht kunnen sturen. Dan kijk ik even met je mee.

Groetjes,
Seren

Hoi @Martinaaa,

Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik ook al op een ander bericht van je gereageerd maar ik zal mijn reactie hier nog een keer plakken. In de toekomst wil ik je vragen om zelf een topic te starten of om op één topic te reageren en niet meerdere. Op die manier kunnen we voorkomen dat er verwarring ontstaat:

Ik heb even naar je aansluiting gekeken en ik zie dat je verzoek voor nummerbehoud is afgewezen op 21-07-2024 vanwege een lopend contract bij je oude provider. Je bent hierover per mail geïnformeerd op dezelfde datum. Heb je deze mail gelezen? Daarin staat namelijk wat je vervolgstappen zijn.

Jouw probleem heeft dus niets te maken met de netwerkstoring. Ik wil je adviseren om de mail die je hebt ontvangen over de afwijzing van je nummerbehoud goed door te lezen en eventueel contact op te nemen met je huidige provider. Je huidige nummer zal in ieder geval niet in een 'recyclepot' worden gestopt, omdat het nog actief zou moeten zijn bij je huidige provider.

Mochten er onduidelijkheden zijn mag je mij een privébericht sturen.

Groetjes,
Seren 

Reageer