.

Beantwoord

nummer deblokkeren in het week-end

  • 10 May 2013
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

Badge
Ik moet mijn nr. deblokkeren maar het is week end en dan is de klantenservicer er niet.
Ik heb direkt mijn telefoon weer nodig i.v.m. zieke moeder.
wat nu?
icon

Beste antwoord door Charlene 14 May 2013, 12:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Deblokkeren kan alleen via de klantenservice of via een moderator. Dus helaas pas maandag. Ik snap je probleem i.v.m. je moeder. Je zou het morgen via twitter kunnen proberen. Succes!
Badge +8
Hoi Miriambee,

Welkom op het forum!
Je simkaart deblokkeren kunnen we helaas alleen bij de klantenservice. Daar heeft De Leon helemaal gelijk in. Dat is inderdaad niet zo handig als je je telefoon hard nodig hebt, vanwege familie-omstandigheden. Het is wel de veiligste manier om na te gaan of jij wel jij bent, en niet de dief die de simkaart probeert te deblokkeren.

Wat fijn dat je je telefoon hebt teruggevonden! Was er een eerlijke vinder bij betrokken? Daar word ik altijd vrolijk van 🙂.

Groetjes,

Charlene
Badge
Zeker, ik ook. Het was een oudere man, wonend in dezelfde straat. Erg vriendelijk!
Nog bedankt voor de accurate klanterservice!
vr.gr.
Miriam
Badge +6
Zeker, ik ook. Het was een oudere man, wonend in dezelfde straat. Erg vriendelijk!
Nog bedankt voor de accurate klanterservice!
vr.gr.
Miriam


Hoi Mirambee,

Toch fijn dat er nog eerlijke mensen zijn die gevonden spullen terug brengen bij de eigenaar. Graag gedaan en alvast een fijn weekend.

Reageer