.

Vraag

nog steeds geen microsim kaart

  • 20 May 2012
  • 2 reacties
  • 414 Bekeken

Badge
Hallo,


Ik heb 5 mei het volgede ticket ingediend (41705):
Hallo,Ik heb zojuist mijn nieuwe pre-paid kaart ontvangen. Ik had gelezen dat jullie sinds 2 weken een combi sim leveren, helaas blijkt deze nog een normale te zijn. Voor mijn telefoon heb ik echter een micro sim nodig. Kan ik deze alsnog ontvangen?
Ik heb het ontvangen kaartje nog niet kunnen activeren.


Antwoord 6 mei:
Beste heer/mevrouw,Wij kunnen u een micro simkaart sturen. De micro simkaart kunnen we geactiveerd of ongeactiveerd toesturen. Zodra wij de simkaart geactiveerd toesturen, bent u tot het moment dat u de simkaart ontvangt niet te bereiken op uw huidige Simyo simkaart. Wanneer u er voor kiest om de simkaart ongeactiveerd te ontvangen, dient u contact met ons op te nemen zodra u de micro simkaart heeft ontvangen. Dat betekent dat u bereikbaar blijft op uw huidige Simyo simkaart. De micro simkaart is kosteloos. Graag vernemen wij van u waar uw voorkeur naar uit gaat.
Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij die graag.Met vriendelijke groet,
Natascha



Ik heb direct aangegeven het kaartje geactiveerd te willen ontvangen en na geen reactie 16 mei weer een mail gestuurd.
Nu heb ik nog steeds geen microsim en morgen wordt mijn nummer overgezet, op een kaartje wat ik dus nog steeds niet heb kunnen activeren.
Ook zie ik bij het ticket dat het 17 mei is afgesloten zonder verder enige melding.


Graag zou ik zsm het geactiveerde microsimkaartje ontvangen zodat ik eindelijk eens kan gaan bellen.


Groet Pieter

2 reacties

Beste Simyo,
Ik heb geen microsim meer nodig, ik heb het grote kaartje succesvol weten te knippen.
mvg Pieter
Reputatie 2
Badge +4
Beste Pieter,

Welkom op het Simyo forum!
Wij zijn blij om te vernemen dat het gelukt is om de simkaart succesvol te knippen tot micro sim formaat. Wij wensen je nog veel plezier met de Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha

Reageer