Skip to main content
Vraag

Nieuwe telefoon heeft QR-code nodig voor eSIM, wat nu?

• April 16, 2025
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon maar ik kan bij deze telefoon alleen via qr code of handmatig met rsp/sm-dp+ server de esim activeren. Dit kan voor mij niet via de simyo app. 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • April 17, 2025

Op de nieuwe telefoon de Simyo app installeren en die dan de eSim laten installeren lijkt mij de correcte route. Heb je dat al geprobeerd?

• auteur
  • Beginner
  • April 17, 2025

Ja, dat gaat bij mijn telefoon niet. Ik heb echt een qr code of server + code nodig

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • April 17, 2025

Ja, dat gaat bij mijn telefoon niet. Ik heb echt een qr code of server + code nodig

Simyo levert eSims alleen via hun eigen app. Als je die dus niet kunt installeren, dan blijft een fysieke simkaart over.

Mogelijk dat je kunt aangeven welk model toestel je het over hebt, zodat er iets meer gericht een oplossing kan worden gegeven.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • April 17, 2025

Hi ​@DieMitchell,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Het klopt dat wij niet werken met een QR-code om je eSIM te installeren zoals ​@Groentjuh heeft aangegeven. Je kunt je eSIM echt alleen via de Mijn Simyo app installeren. Het spijt me dat wij geen andere mogelijkheden hebben hiervoor. Je zou eventueel wel kunnen kiezen voor een fysieke simkaart. Hiervoor kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens.

Heel erg bedankt voor je hulp ​@Groentjuh! 😉

Groetjes,
Roeqajja