.

Beantwoord

Nieuwe simkaart laten deblokkeren

  • 10 January 2013
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Omdat mijn telefoon afgelopen dinsdag gestolen is, heb ik mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Vanochtend heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen. Graag wil ik nu dus mijn aansluiting deblokkeren.

Probleem is echter dat de klantenservice telefonisch niet te bereiken is en er via de mail niet direct geantwoord wordt.

Kunnen jullie vandaag nog mijn simkaart deblokkeren?

Vriendelijke groeten,
Melanie Bénard
icon

Beste antwoord door Natascha 11 January 2013, 14:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi MelanieV,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je simkaart is gedeblokkeerd vanochtend. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

Reageer