Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe simkaart geblokeerd nadat deze is geactiveerd

• August 18, 2026
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Ik heb mijn SIM geactiveeerd maar kon deze niet in de telfoon ontocken omdat de code niet werd geaccepteerd, na 3 keer proberen werd de SIm kaart geblokkeerd. Met de PUK code invoeren wordt ik gevraagd een nieuwe PIN in te voeren dit doe ik maar kom daarna niet verder, en moet opnieuw de PUK invoeren. en zo gaat dit maar door.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Jekke,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om de simkaart te unlocken in de telefoon! 

Je kan de pin en pukcode van je simkaart altijd terugvinden in je Mijn Simyo account. Heb je de mogelijkheid om via een ander apparaat in te loggen in je Mijn Simyo account? Wellicht lukt het met de pin en pukcode als je de telefoon even opnieuw opstart. 

Kan het zijn dat je voor je telefoon zelf ooit een pincode hebt ingesteld dat het daardoor niet lukt? Je zou de simkaart even in een andere telefoon kunnen testen zodat we sneller de oorzaak kunnen achterhalen.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 19, 2026

Hoi ​@Jekke,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om de simkaart te unlocken in de telefoon! 

Je kan de pin en pukcode van je simkaart altijd terugvinden in je Mijn Simyo account. Heb je de mogelijkheid om via een ander apparaat in te loggen in je Mijn Simyo account? Wellicht lukt het met de pin en pukcode als je de telefoon even opnieuw opstart. 

Kan het zijn dat je voor je telefoon zelf ooit een pincode hebt ingesteld dat het daardoor niet lukt? Je zou de simkaart even in een andere telefoon kunnen testen zodat we sneller de oorzaak kunnen achterhalen.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy