.

Beantwoord

nieuwe simkaart bij mijn nieuwe mobiel?

  • 19 December 2015
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

ik heb een nieuwe telefoon (Samsung galaxy s6 edge), en mijn simkaart van mijn oude mobiel (Samsung galaxy note 1) past niet in de nieuwe mobiel. Nu heb ik gelezen dat je bij Simyo een 3 in 1 simkaart hebt. Dus is het misschien mogelijk om dat kaartje kleiner te maken zodat die wel past of moet ik gewoon een nieuwe simkaart kopen?. Ik zou wel graag mijn eigen nummer willen houden. Wat kan ik het beste doen?
icon

Beste antwoord door Estelle 20 December 2015, 13:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi ramon ter maat,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! In jouw telefoon hoort een nano simkaart. Je huidige simkaart past hier dus niet in. Je kunt je simkaart laten knippen tot een nano simkaart. Het risico hiervan is dat de chip kan beschadigen en daardoor niet meer werkt.

Een andere mogelijkheid is om een vervangende simkaart bestellen. Dat kan via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. De kosten hiervan zijn €5,00. Je ontvangt dan een 3-in-1 simkaart. Hierin zitten een normale-, micro- en nano simkaart verwerkt. Het juiste formaat kun je eruit klikken. Je telefoonnummer blijft gewoon hetzelfde en de kosten worden op je volgende factuur in rekening gebracht.

Laat je me weten of het gelukt is?

Groetjes,
Estelle

Reageer