.

Beantwoord

Nieuwe simkaart besteld, maar deze is verkeerd verzonden, wat nu?


Badge
De nieuwe Simkaart die ik twee weken geleden besteld heb is nooit aangekomen.
Toen ik even mijn adres informatie controleerden zag ik dat daar idd het huisnummer miste ( stomme ik! ).
Dat heb ik inmiddels aangepast. Nu staat er echter op de site dat het niet kan als ik op nieuwe SIMkaart bestellen klik.

Alvast bedankt voor de hulp!
Niels.
icon

Beste antwoord door Ernst 28 July 2015, 15:10

Bekijk originele reactie

15 reacties

Badge
P.S.
Het is zaak dat ik mijn SIM snel weer heb, hopelijk Maandag gestuurd kan worden.
Hartelijk Bedankt.
Ik ben bang dat je probleem morgen wordt opgepakt aangezien Simyo gesloten is. Of er moet een moderator zijn die het in het weekend leest maar die kans is wel klein.
Reputatie 7
Badge +9
Hier moet inderdaad handmatig worden ingegrepen (door iemand van Simyo). De sim is verstuurd, weliswaar naar een adres dat niet klopte, maar Simyo kan uiteraard niet weten waarom die sim nog steeds niet is geactiveerd. Zolang er nog een niet-geactiveerde vervangende simkaart in het systeem van Simyo staat geregistreerd kan er geen nieuwe simkaart besteld worden. De eerste moderator die dit leest zal deze blokkade opheffen en je direct een tweede simkaart opsturen. Hopelijk naar het juiste adres.
Badge
Gaat dit zo goedkomen Moderator? Of moet ik nog iets doen op de site?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Gestolen Mobiel, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je direct een nieuwe simkaart gestuurd, maar wil je het wel even laten weten of deze aankomt? Je hebt volgens mij namelijk twee keer je huisnummer, waarvan één keer als toevoeging ingevuld.
Je simkaart ligt uiterlijk donderdag in de bus.

Dank voor de assistentie Raytje en Scotsman!
Badge
Hallo ernst.

Ik laat hierbij even weten dat de Simkaart vandaag niet aangekomen is.
Misschien dat hij morgen nog komt?

Groetjes, Niels.
Reputatie 5
Badge +11
Kunnen we nog één dag wachten misschien?
Badge
Het is nu 6 uur dus hij komt vandaag ook niet meer. Ik zit bij ING en heb dus ook mijn SImkaart nodig om bijvoorbeeld de huur te betalen ( TAN SMS ). Het begint dus erg vervelend te worden. Ik heb mijn adres juist ingevuld en normaal gesproken heeft het postbedrijf er geen probleem mee, ik bestel geregeld dingen online.

Ik hoop dat het zo snel mogelijk goed komt, is er misschien nog iets dat ik kan doen om te helpen?

Groetjes, Niels,
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gestolen Mobiel,

Ik begrijp dat het vervelend is. Je nieuwe simkaart is 29 juli verzonden. Normaal gesproken ontvang je je vervangende simkaart binnen drie werkdagen. Het kan dat je hem vandaag nog binnenkrijgt. Als dat zo is, dan horen we het graag.

Daarnaast heb ik er nog één besteld. Deze wordt pas na het weekend verzonden. Het is dus even afwachten.

We blijven graag op de hoogte hoe het gaat 🙂
Badge
Hij is vandaag ook niet gekomen. Dus maandag een nieuwe sturen zou fijn zijn. Ik vraag me wel echt af waarom het steeds verkeerd gaat. Zou het misschien goed zijn om het dit keer aangetekend te proberen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gestolen Mobiel,

Je simkaart is vanmorgen vroeg de deur uit gegaan. Hou je het deze week in de gaten? Aangetekend versturen kunnen we helaas niet, omdat we de simkaart niet vanuit hier versturen. Sorry daarvoor.

Groetjes, Tiury
Badge
Ik check de postbus elke dag ;)
Bedankt!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gestolen Mobiel,

Top dat je het in de gaten houdt, bedankt 🙂 We horen het wel van je 🙂
Badge
Hij is aangekomen! Hartstikke bedankt! Ik vraag me wel of er nou nog meer komen straks of dat de laatst verstuurde is 😉
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gestolen Mobiel,

Super! Graag gedaan, we zijn erg blij om te horen dat die is aangekomen 😃

Als het simkaartnummer eindigt op 032, dan heb je de simkaart die als laatste is verzonden 😉 Stel dat je er nog ééntje ontvangt, dan kun je hem bewaren als reserve.

Reageer