Hoi,
Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen, hoe moet ik deze nu activeren? Krijg een toon dat mijn nummer is afgesloten.
mvg,
sjors
En hij doet het nogsteeds niet, gemaild, gebeld....
Welkom op het forum Sjors,
Als je een vervangende simkaart hebt aangevraagd en ontvangen, moet je deze via de klantenservice laten activeren. Volgens onze gegevens heb je gisteren contact gehad met één van onze medewerkers om de simkaart te activeren. We kunnen ook zien dat je alweer gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Kunnen we er van uit gaan dat je vraag hiermee is beantwoord?
Groetjes,
Alex
Als je een vervangende simkaart hebt aangevraagd en ontvangen, moet je deze via de klantenservice laten activeren. Volgens onze gegevens heb je gisteren contact gehad met één van onze medewerkers om de simkaart te activeren. We kunnen ook zien dat je alweer gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Kunnen we er van uit gaan dat je vraag hiermee is beantwoord?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.