Skip to main content
Vraag

Nieuwe simkaart?

• February 19, 2025
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

Gsmnummer, 06XXXXXXXX, indien mogelijk versturen zonder pincode. Bestemd voor mobiele internet device. 

5 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • February 19, 2025

Hoi ​@BertG552704,

Bedankt voor je bericht. Als eerste wil ik even aangeven dat het niet verstandig is om jouw persoonlijke gegevens te delen op een openbaar forum. Ik heb daarom jouw 06-nummer afgeschermd en jouw adresgegevens verwijderd uit jouw bericht. Begrijp ik het goed dat je een nieuwe simkaart wilt aanvragen? De kosten voor een nieuwe simkaart zijn €5,00. Het is niet mogelijk om de simkaart zonder pincode te versturen en het is goed om te weten dat onze simkaarten gemaakt zijn voor mobiele telefoons, dus wij kunnen niet garanderen dat ze in andere toestellen werken.

Groetjes,
Seren

JanD
  • Forum Expert
  • February 19, 2025

Beste ​@BertG552704 een mobiel nummer dat met 06 begint mag niet voor M2M-toepassingen gebruikt worden.

Dat mag alleen met een datasim die met een 097-nummer begint.

Simyo levert helaas (nog) geen datasims met een 097-nummer, moederbedrijf KPN wel.

Dus Simyo zal niet aan je verzoek kunnen voldoen.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • February 19, 2025

Beste ​@BertG552704 een mobiel nummer dat met 06 begint mag niet voor M2M-toepassingen gebruikt worden.

Dat mag alleen met een datasim die met een 097-nummer begint.

Simyo levert helaas (nog) geen datasims met een 097-nummer, moederbedrijf KPN wel.

Dus Simyo zal niet aan je verzoek kunnen voldoen.

Wat ​@JanD zegt klopt inderdaad!

JanD
  • Forum Expert
  • February 19, 2025

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • February 19, 2025

Beste ​@Seren en ​@BertG552704 zie hieronder de voorwaarden van de ACM:

https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers/nummers-en-codes-voor-telecomaanbieders/06-en-0970-nummers-voor-spraak-en-data

Bedankt voor het linken ​@JanD!