.

Beantwoord

Nieuwe sim maar nummer buiten gebruik

  • 14 June 2013
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Badge
Vanmiddag nieuwe SIM ontvangen. Nieuwe SIM aangevraagd in verband met diefstal van de oude telefoon. uitgevoerde acties
- blokkeren SIM
- aanvragen nieuwe SIM

Nieuwe SIM ontvangen problemen met activeren SIM (online)
- bij het activeren bleef de melding staan nog te activeren
- gebeld met de klantenservice
- moest uitloggen en op nieuw inloggen (melding nu weg) 

Probleem met SIM op de nieuwe telefoon
- net nieuwe telefoon ontvangen. 
- bij het invoeren van de pin foutmelding. 
- PUK code ingevoerd.
- krijg de vraag voor nieuwe pin
- nieuwe pin ingevoerd
krijg nu netjes de melding van het Netwerk (KPN)

Als ik nu bel krijg ik te horen dat het nummer wegens administratieve redenen is afgesloten. In "Mijn Simyo" zie ik geen melding staan. En Klantenservice is niet te bereiken. Volgens de medewerker was het een kwestie van SIM er in en hij doet het. Helaas niet. 

Telefoon al eens opnieuw opgestaart en soft reset uitgevoerd. Telefoon iPhone 5

Vanmiddag nog paar keer gevraagd of activeren voldoende was en of de blokade instellingen niet over genomen zijn op de nieuwe kaart. 
Oude Sim kaart geblokkeerd vanwege diefstal. Het lijkt erop dat deze instelling wordt overgenomen op de nieuwe simkaart ? Nu zit ik met de gebakken peren. Geen klanten Service beschikbaar dit weekend ? 

"uw nummer is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld" 
icon

Beste antwoord door Charlene 17 June 2013, 09:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Vanmiddag nieuwe SIM ontvangen. Nieuwe SIM aangevraagd in verband met diefstal van de oude telefoon. uitgevoerde acties
- blokkeren SIM
- aanvragen nieuwe SIM

Nieuwe SIM ontvangen problemen met activeren SIM (online)
- bij het activeren bleef de melding staan nog te activeren
- gebeld met de klantenservice
- moest uitloggen en op nieuw inloggen (melding nu weg) 

Probleem met SIM op de nieuwe telefoon
- net nieuwe telefoon ontvangen. 
- bij het invoeren van de pin foutmelding. 
- PUK code ingevoerd.
- krijg de vraag voor nieuwe pin
- nieuwe pin ingevoerd
krijg nu netjes de melding van het Netwerk (KPN)

Als ik nu bel krijg ik te horen dat het nummer wegens administratieve redenen is afgesloten. In "Mijn Simyo" zie ik geen melding staan. En Klantenservice is niet te bereiken. Volgens de medewerker was het een kwestie van SIM er in en hij doet het. Helaas niet. 

Telefoon al eens opnieuw opgestaart en soft reset uitgevoerd. Telefoon iPhone 5

Vanmiddag nog paar keer gevraagd of activeren voldoende was en of de blokade instellingen niet over genomen zijn op de nieuwe kaart. 
Oude Sim kaart geblokkeerd vanwege diefstal. Het lijkt erop dat deze instelling wordt overgenomen op de nieuwe simkaart ? Nu zit ik met de gebakken peren. Geen klanten Service beschikbaar dit weekend ? 

"uw nummer is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld" 


Hoi EOSfotografie,

Zoals je al vermoedde, wordt de instelling van de blokkade bij verlies of diefstal overgenomen op de vervangende simkaart. Die moeten we dan bij de klantenservice voor je verwijderen.
Heel erg jammer dat jij er al naar vroeg, en mijn collega je verkeerd informeerde. Ik heb hem daar alsnog even over ingelicht. Excuses daarvoor.
Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en dat de blokkade voor je is verwijderd.

Veel plezier met je nieuwe telefoon :)

Groetjes,
Charlene

Reageer