- blokkeren SIM
- aanvragen nieuwe SIM
Nieuwe SIM ontvangen problemen met activeren SIM (online)
- bij het activeren bleef de melding staan nog te activeren
- gebeld met de klantenservice
- moest uitloggen en op nieuw inloggen (melding nu weg)
Probleem met SIM op de nieuwe telefoon
- net nieuwe telefoon ontvangen.
- bij het invoeren van de pin foutmelding.
- PUK code ingevoerd.
- krijg de vraag voor nieuwe pin
- nieuwe pin ingevoerd
krijg nu netjes de melding van het Netwerk (KPN)
Als ik nu bel krijg ik te horen dat het nummer wegens administratieve redenen is afgesloten. In "Mijn Simyo" zie ik geen melding staan. En Klantenservice is niet te bereiken. Volgens de medewerker was het een kwestie van SIM er in en hij doet het. Helaas niet.
Telefoon al eens opnieuw opgestaart en soft reset uitgevoerd. Telefoon iPhone 5
Vanmiddag nog paar keer gevraagd of activeren voldoende was en of de blokade instellingen niet over genomen zijn op de nieuwe kaart.
Oude Sim kaart geblokkeerd vanwege diefstal. Het lijkt erop dat deze instelling wordt overgenomen op de nieuwe simkaart ? Nu zit ik met de gebakken peren. Geen klanten Service beschikbaar dit weekend ?
"uw nummer is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld"
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie