.

Beantwoord

Nieuwe sim deblokkeren

  • 1 March 2013
  • 6 reacties
  • 242 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste Simyo,

Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar ik kreeg het bericht dat deze nieuwe simkaart geblokkeerd is. Wat moet ik hiermee doen? Zouden jullie hem kunnen deblokkeren? Ik kan helaas niet bellen naar jullie klantenservice, omdat mijn sim dus geblokkeerd is.

Ik hoor het graag,
Mvg,
Lenna
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 18:46

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je deze ontvangen en geactiveerd?
Reputatie 4
Badge +8
Kaart eruit en weer in je toestel stoppen, natuurlijk nadat je je toestel hebt uitgeschakeld, al geprobeerd?
Ik noem maar een dwarsstraat.....
Ja ik heb deze kaart inderdaad ontvangen (als vervanging van m'n oude) en toen geactiveerd. 
@koorelle2, Ik zal het eens proberen!
Badge +6
Hoi Lenna,

Ik zie dat de simkaart is geactiveerd en deze is gedeblokkeerd. Ik zie dat je gebruik maakt van de simkaart.

@ Martijn R & Koorelle2 bedankt voor het meedenken.
Ik had inmiddels via facebook contact met Simyo gehad inderdaad. Nu is het in orde.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Lenna,

Goed om te horen dat alles is opgelost. Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Reageer