.

Beantwoord

Nieuwe prepaid simkaart besteld i.v.m nieuwe telefoon, waar is de bevestiging?

  • 9 March 2016
  • 8 reacties
  • 156 Bekeken

Badge
Hallo lezers,
Ik heb voor mijn vrouw een nieuwe simkaart besteld via Mijn Simyo, hoe kan ik nu controleren of het goed gegaan is je krijgt helemaal geen melding. Mijn vrouw heeft automatisch opwaarderen ingesteld, die word als hij lager is als € 2,00 automatisch opgewaardeerd. Nu stond er nog € 3,49 saldo op dus kregen wij een foutmelding die wij eerst onder in het scherm niet zagen.
Wij hebben nu via IDEAL met € 10,- opgewaardeerd, opnieuw de simkaart bestellen en de melding was nu via een pop-up scherm dat er al een simkaart binnen de laatste 24 uur besteld is.
Waarom geen bevestiging mail zoals bij een webshop dan weet je dat de bestelling geplaatst is....nu hoor of krijg je totaal geen bericht....het lijkt mij niet zo moeilijk om zoiets te implanteren in de bestellingsmodule.

Verder is mijn vrouw een tevreden gebruiker van Simyo

Siebe
icon

Beste antwoord door Angelica 9 March 2016, 11:34

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Siebe,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is met betrekking tot de simkaart. Via de mail hoor je een bevestiging te krijgen van de bestelling. Zou je willen kijken of het juiste mailadres bij ons bekend is? Dit kan je zien op Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens. Het kan ook zijn dat deze mail in je spam is gekomen?

Hou je ons even op de hoogte of je deze mail hebt ontvangen?

Groetjes, Angelica
Badge
Hoi Angelica, helaas geen mail gekregen, ik heb mijn vrouw even gevraagd om te te checken want het staat op haar email.
Ik ben benieuwd of het kaartje vandaag komt, zondag is het simkaartje besteld....het vervelende is dat je niets kunt checken of de bestelling goed gegaan is...spam is nog niet gecheckt.
Ook gecheckt of bij mijnsimyo een email adres ingevuld was en dat was het inderdaad wel het geval.

We wachten af....misschien is het een idee om hier naar te kijken, dat je bv. altijd even je email adres moet invullen na je bestelling voor verificatie.

Vrgr Siebe
Badge
Hoi Angelica, helaas geen mail gekregen, ik heb mijn vrouw even gevraagd om te te checken want het staat op haar email.
Ik ben benieuwd of het kaartje vandaag komt, zondag is het simkaartje besteld....het vervelende is dat je niets kunt checken of de bestelling goed gegaan is...

We wachten af....misschien is het een idee om hier naar te kijken, dat je bv. altijd even je email adres moet invullen na je bestelling voor verificatie.

Vrgr Siebe
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Siebe56,

Wat jammer dat je geen e-mail hebt ontvangen, ondanks dat de e-mail adressen kloppen. Helaas heeft Angelica iets over het hoofd gezien, want er is geen simkaart op de bus gedaan. In elk geval mijn welgemeende excuus en ik heb er meteen eentje voor je op de bus gedaan (gratis). Je ontvangt 'm binnen 1-2 dagen.

Groetjes, Tiury
Badge
Beste Tiury, bedankt voor je reactie en de service.
Wij hopen de simkaart snel te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Siebe
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Siebe56,

Graag gedaan uiteraard 🙂. De simkaart is gister meteen met de post meegegaan, dus de kans is groot dat je 'm vandaag binnenkrijgt. Laat je het ons weten als je 'm hebt ontvangen 🙂?

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi Tiury,

Zoals belooft de Simkaart binnen gekomen, activeren ging zonder problemen.

Mijn vrouw weer blij dat ze weer bereikbaar is en ik ook blij. :D:D

Bedankt voor de hulp en succes.

Met vriendelijke groet,

Siebe
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Siebe,

Wat goed om te horen (en natuurlijk een opluchting) dat de simkaart er is en helemaal goed functioneert 🙂. Zo kunnen we allen lekker het weekend in straks! Als je nog verdere vragen hebt, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury

Reageer