.

Beantwoord

Nieuwe microsimkaart aangevraagd, thuis zijn voor ontvangst?

  • 18 April 2014
  • 8 reacties
  • 519 Bekeken

Badge
Nieuwe (vervanging van oude simyo sim) microsimkaart aangevraagd, moet ik thuis zijn voor ontvangst? Met andere woorden moet ik tekenen voor ontvangst? Zou fijn zijn als die informatie wordt toegevoegd aan het einde van het aanvraag procédé.

Ik heb 'm donderdag avond aangevraagd ( +/-21:00) wanneer kan ik 'm verwachten? Morgen of wordt het dan pas dinsdag gezien ze zondag en maandag niet meer bezorgen?

Mvg,

robert
icon

Beste antwoord door Maartje88 18 April 2014, 23:55

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +1
Je hoeft niet te tekenen, want wordt in een envelop verstuurd. Ze zijn redelijk snel, dus zal mij niks verbazen als je hem morgen krijgt. 
Badge
Bedankt voor de reactie helaas hebben de joden zo'n 2000 jaar geleden jezus gekruisigd  en zit de  'goede' vrijdag ertussen, moet dus nog wachten tot dinsdag aaaaargh!

Klopt het trouwens dat een simyo sim van ongeveer 10 jaar oud niet werkt in een iphone 4s?

Had 'm bijgeknipt zodat ie paste maar dat werkte niet. Hij werkte nog wel in mijn oude telefoon gelukkig.
Hoi Roberto.

Naar aanleiding van je laatste reactie, wil ik hier even iets op zeggen.

In de huidige standaard simkaarten zit een micro sim.
Deze moet je niet zelf er uit knippen, maar indien nodig kan dat in een telecomspeciaalzaak. (die werken met iets dat lijkt op een nietmachine)

Lees dit, ismisschien interessant.


Groet,
Friesian
Badge
Ik bedoelde of de techniek erin anders is, is ie technisch gezien hetzelfde alleen met minder rand?

Wat ik dus eigenlijk wil weten is dat als ik de oude sim goedgeknipt had of ie dan zou moeten werken in de iphone 4s?


(ik heb dus een micro sim besteld bij simyo daar wacht ik op maar voor de tussentijd zou ik het nog kunnen proberen mits het kan werken)
Dat kan ik niet zeggen, weet ik niet.
Misschien weet het een ander forumlid, of vraag het bijvoorbeeld aan genoemde speciaalzaak....
Maar het is wel 16.00....
Badge
Als een geschenk van God is de nieuwe simkaart toch nog gearriveerd. Zo blij!


Bedankt voor de hulp in ieder geval.
Graag gedaan en een fijn pasen.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Roberto,

Gelukkig heeft Jezus na het kruisigen een dag rust gehad, zodat bij ons in deze tijd de postbodes nog kunnen werken op zaterdag ;)

De smartphones van tegenwoordig gebruiken een U-sim en deze bestaan voor zover ik weet nu een jaar of 4. Met een veel oudere simkaart heb je dus grote kans dat deze niet goed werkt in een nieuwe telefoon.
Andersom is dit trouwens ook het geval.

Bedankt voor het antwoorden, Maartje88!

Overigens raden wij het in officiële zin niet aan om je simkaart te laten knippen, Friesian. Simyo levert zelf heel goedkoop micro en nano simkaarten en garandeert niets over de werking (of veroorzaakte schade) van de geknipte simkaart.

Reageer