.

Beantwoord

Nieuwe klant, wil nanosim, wat is de procedure?

  • 25 February 2013
  • 5 reacties
  • 292 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag wat  informatie hebben over de procedure betreft het volgende:

Ik heb gisteren zo 24 feb bij jullie als nieuwe klant een prepaid startespakket aangevraagd met nummerbehoud. Ik heb hier gisteren al een bevestigingsmailtje van gehad.

Vandaag ontving ik een mailtje met mijn persoonlijke pin+sim code, maar van mijn oude nummer.

Nou wil ik dus zsm een nanosim+nummerbehoud. Ik verwacht morgen mijn starterspakket (met mijn nog oude nummer neem ik aan?) door de bus. Moet ik deze activeren of?

Verder zag ik dat ik de mogelijkheid al had om een nanosim aan te vragen. Dus ik heb dat gedaan, maar kreeg een error, en ik weet dus niet of dit goed doorgekomen is.

Ik wil zo snel mogelijk mijn iPhone 5 kunnen configuren (daar heb ik dus een nanosimkaart voor nodig) wat is precies de bedoeling als ik morgen mijn starters pakket heb ontvangen?

Mvg,
Giorgio
icon

Beste antwoord door Natascha 2 March 2013, 10:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Hallo Giorgio,

Misschien is een telefoontje naar de klantenservice sneller. Ik zou eens bellen.

Succes!
Reputatie 7
Giorgio,

Uit nieuwsgierigheid ben ik er even in gedoken.

Heb je hier al eens gekeken?

Bij aanvraag van een abonnement krijg je een combi kaart, een gewone- en een microsimkaart in een. Pas nadat je Simyoabonnee bent kun je middels Mijn Simyo een nanokaart aanvragen. Het is schijnbaar voor Simyo (nog) niet mogelijk direct een nanokaart te krijgen bij het aanmelden als nieuwe abonnee.
Heb zojuist even gebeld naar de klantenservice. Inderdaad eerst wachten op starterspakket, die activeren, vervolgens nano aanvragen, die activeren, dan even geduld hebben tot het nummer is overgezet, en klaaar.
Reputatie 7
Ah, mooi. Succes!
Badge +6
Heb zojuist even gebeld naar de klantenservice. Inderdaad eerst wachten op starterspakket, die activeren, vervolgens nano aanvragen, die activeren, dan even geduld hebben tot het nummer is overgezet, en klaaar.

Hoi Giorgio,

Fijn te horen dat weet hoe je de nano simkaart kan aanvragen.

Reageer