.

Vraag

nieuwe ESim installeren lukt niet, wat nu?

  • 1 June 2023
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo.

Ik ben pas nieuw bij simyo en nou wil ik mijn esim installeren op mijn samsung galaxy s22. Deze is helemaal nieuw. Als ik de esim wil installeren krijg ik volgend scherm: ik heb de telefoon zelfs helemaal gereset en als nog krijg ik dit. Help!

 


4 reacties

Reputatie 7

@DaveKoningsv Het blijft een gedoe met eSim. Hier was erg veel tijd aan besteed met dit topic als resultaat.

Ik hoop dat je het hiermee wel lukt.

Helaas niet @RicoK . Zelfs telefoon gereset, simkaart eruit, esim geprobeerd te installeren. Hij gaat eventjes laden en komt weer terecht op de bijgevoegde screenshot boven in.

Reputatie 7

@DaveKoningsv Erg vervelend!

Ik heb héél eventjes overwogen om ook over te stappen op eSim voor mijn iPhone 13 Pro Max zo’n 1,5 jaar geleden, maar gelet op de problemen toen en schijnbaar nog steeds, ben ik nog altijd gelukkig, dat ik van een fysieke kaart gebruik maak 😁.

Morgen zal een van de moderatoren, @Amy of @Roeqajja, dit oppakken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DaveKoningsv,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het installeren van je eSIM niet lukt!

Ik lees dat je de simkaart al uit je telefoon hebt gehaald, dat is top! Misschien een gekke vraag, maar heb je de telefoon in Nederland gekocht? Vaak is het zo dat het installeren van onze eSIM niet lukt indien je je telefoon in het buitenland hebt gekocht.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag samen met de technische dienst wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Bedankt voor je hulp @RicoK! :)

Groetjes,
Roeqajja

Reageer