.

Beantwoord

Nieuwe aansluiting/simkaart geactiveerd. Werken beide simkaarten nu niet meer?

  • 21 November 2014
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Badge
Ik had een 2e abonnement gevraagd en de simkaart ontvangen. Na activatie gaf mijn nieuwe toestel aan geen of ongeldige simkaart....dus ik vermoede een simlock (zou er niet op zitten, maar toch...).
Dus probeer ik het nieuwe abonnement op mijn oude toestel....maar ook daar werkt hij niet op (zelfde melding).

Nu wordt het helemaal spannend en not amused; mijn oude abonnement doet het nu ook niet meer. Ook op mijn eerste simkaart krijg ik nu de melding geen/ongeldige simkaart.

Nu ben je dus 3-voudig simyoklant (3e abo voor mijn dochter en die zit nu bij haar moeder en daarbij op school) en je kan niets of niemand bellen; geen klantenservice, niets.
Een vastnr heb ik niet (daarbij midden in verhuizing...hoeveel technische ellende kan je in één dag verwerken?)  Ik hoop dat Simyo weet hoe ze mij snel kunnen bereiken, want ik kan hen niet bereiken!
icon

Beste antwoord door Ruud 21 November 2014, 17:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
ter info:  een reset helpt dus niet...nog steeds 2 niet werkende abo's
Badge
je krijgt een nieuwe 2e sim (tbv 2e abo, dus niet ter vervanging van 1e en draait dus ook niet om nummerportatie) , werkt niet en probeert hem op een ouder toestel waarop hij ook geen sjoege geeft....dan wil je je 1e (oudere en bestaande) abonnement gebruiken en dan werkt deze ook niet!

Na de bombrief nu een nieuw begrip: de simbom!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi kabouterbeentje,

Leuk je weer te zien op het forum.:)

Ik heb je bericht verplaatst naar ons 'simkaart' subforum. Zo hebben mensen met een soortgelijk probleem ook profijt van de oplossing.

Ik heb je aansluitingen nagekeken. En ik begrijp dat je al bent geholpen door een collega. Kun je me aangeven waar het probleem precies zat?

Alles doet het nu weer naar behoren?

Reageer