Al een week lang werkt mijn redelijk nieuwe sim-kaart niet in Spanje. Op berichten via het contactformulier is (nog) niet gereageerd. Op WhatsApp-berichten komt ook geen antwoord, niet binnen de op de website beloofde vijftien minuten maar ook niet na enkele dagen.
Allemachtig
Morgen zal in/vanaf de loop van de ochtend een Moderator reageren en aangeven dat het allemaal erg druk is en dat de wachttijden langer zijn dan gebruikelijk…..
Houd je topic goed in de gaten.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je simkaart niet werkend is! Het is de afgelopen tijd super druk via meerdere kanalen waardoor onze responstijd langer duurt dan je gewend bent van ons. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik zie dat ik je via een ander kanaal heb gevraagd of je ons een e-mail kunt sturen met je persoonlijke gegevens zodat ik even met je mee kan kijken wat er aan de hand is. Ik zie je bericht graag tegemoet zodat wij dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
Groetjes,
Roeqajja
Toen ik vanochtend zelf belde, kreeg ik zowaar vrij snel contact en sprak ik met een zeer vriendelijke en klantgerichte dame, die het probleem na veel inspanningen kon oplossen (via een netwerkspecialist van KPN). Uiteindelijk bleek dat er een blokkade op ‘roaming’ was aangebracht, die vanochtend is opgeheven. Ik kan gelukkig weer bellen en gebeld worden. Wel heb ik twee vragen aan Simyo.
- Hoe kan het zijn dat ‘roaming’ zonder enige aankondiging of contact werd geblokkeerd?
- Gedurende de tijd dat ik niet kon bellen, moest ik dat doen, onder andere naar Simyo, met een duur prepaid-tarief van een kennis, die zo vriendelijk was zijn telefoon aan mij beschikbaar te stellen. Ik zou het redelijk vinden als Simyo of KPN daarvoor een compensatie biedt.
Wat betreft je 2e vraag, KPN zal hierin niets te betekenen hebben. Je zit tenslotte bij Simyo.
Wil Simyo dan inhoudelijk reageren op mijn twee vragen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Meestal ontstaat er een blokkade doordat de optie in het verleden te snel uit en aan is gegaan. Tussen het netwerk en de optie “roaming” zitten veel processen en ergens in de keten kan een verzoek voor een deblokkade of blokkade vast komen te zitten.
Wij hebben via e-mail contact hierover. Ik stel voor dat wij via 1 kanaal communiceren om verwarring te voorkomen.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.