.

Vraag

Niet in staat simkaart te activeren

  • 7 April 2013
  • 5 reacties
  • 282 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb zojuist mijn pre-paid simkaart ontvangen. Ik probeer deze instructies op te volgen om de kaart te activeren:

- Log in op Mijn Simyo met je (tijdelijke) 06-nummer en wachtwoord
- Vul het simkaartnummer van je Simyo simkaart in
- Lees en bevestig je contract

Maar als ik inlog op Mijn Simyo, zie ik nergens een veld om mijn simkaartnummer in te vullen, en kan ik ook mijn contract niet bevestigen. Ik heb de kaart in mijn telefoon geplaatst, maar hij werkt vooralsnog niet.

Zie ik iets over het hoofd?

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
En hier dan: http://www.simyo.nl/activeren


Om te betalen of op te waarderen via automatische incasso is het noodzakelijk dat wij eenmalig je bankrekeningnummer controleren. Dit gebeurt door middel van een bijschrijving van € 0,01 cent op je bankrekening. In de omschrijving van deze storting staat een activatiecode.

Na ontvangst vul je de activatiecode in nadat je inlogt op Mijn Simyo. Hierna weten wij dat je de eigenaar bent van het opgegeven rekeningnummer en kun je betalen via machtiging
Beste Martijn,

Dank je wel voor je reactie.

Dat is inderdaad waar ik het probeerde. Als ik op 'Activeer je simkaart' klik, kom ik terecht in het algemene scherm van Mijn Simyo ('Overzicht'). Daar kan ik allerlei instellingen aanpassen, maar ik zie nergens de mogelijkheid om mijn simkaart te activeren.

Ik heb de simkaart laten opladen bij mijn bestelling, en er staat voldoende tegoed op, dus dat kan het probleem ook niet zijn.

Heb je verder nog suggesties?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Martijn,

Dank je wel voor je reactie.

Dat is inderdaad waar ik het probeerde. Als ik op 'Activeer je simkaart' klik, kom ik terecht in het algemene scherm van Mijn Simyo ('Overzicht'). Daar kan ik allerlei instellingen aanpassen, maar ik zie nergens de mogelijkheid om mijn simkaart te activeren.

Ik heb de simkaart laten opladen bij mijn bestelling, en er staat voldoende tegoed op, dus dat kan het probleem ook niet zijn.

Heb je verder nog suggesties?


Hoi Heine,

Welkom op het Simyo forum!
Ik heb je simkaart zojuist handmatig aangemeld op het netwerk. Ik wil je vragen om het toestel uit te zetten en deze na een half uur opnieuw aan te zetten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk.

Hiermee zal het probleem verholpen moeten zijn.

Groetjes,

Manisha
Beste Manisha,

De telefoon doet het inmiddels. Dank je wel voor je hulp.

Heine
Badge +1
Hoi Heine,

Fijn om te horen dat het probleem is verholpen!

Reageer