.

Beantwoord

niet bereikbaar >> simkaart te laat geactiveerd


Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Ondanks deze waarschuwing:.......

"Morgen wordt je huidige mobiele nummer 06xxxxxxxx overgezet naar je Simyo simkaart. Let op! Het is belangrijk dat je de Simyo simkaart voor morgen activeert (abonnement). Als je de simkaart activeert nadat je nummer is overgezet, kan er een probleem ontstaan waardoor je tijdelijk niet bereikbaar bent."

....heb ik dus toch  te laat de simkaart geactiveert en ben ik nu al 2 dagen niet bereikbaar.

Kan de klantenservice mij helpen?
icon

Beste antwoord door Natascha 20 July 2012, 12:56

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +6
Beste Boter,

Welkom op het forum!
Volgens de gegevens is simkaart geactiveerd en kan je er mee bellen. Om je beter van dienst te kunnen zijn verneem ik graag van welk merk toestel je gebruik maakt.
Badge
Beste Boter,

Welkom op het forum!
Volgens de gegevens is simkaart geactiveerd en kan je er mee bellen. Om je beter van dienst te kunnen zijn verneem ik graag van welk merk toestel je gebruik maakt.


Het merk van het toestel is HTC
Badge
Natascha, kun j e me helpen?
Badge +6
Beste Boter,

Van welke HTC maak je gebruik. Zodra ik dit weet dan kan ik je de instellingen versturen.
Badge
Ondanks deze waarschuwing:.......

"Morgen wordt je huidige mobiele nummer 06xxxxxxxx overgezet naar je Simyo simkaart. Let op! Het is belangrijk dat je de Simyo simkaart voor morgen activeert (abonnement). Als je de simkaart activeert nadat je nummer is overgezet, kan er een probleem ontstaan waardoor je tijdelijk niet bereikbaar bent."

....heb ik dus toch  te laat de simkaart geactiveert en ben ik nu al 2 dagen niet bereikbaar.


Kan de klantenservice mij helpen?
Mijn toestel is HTC NexusHD2
Badge
Natascha of een andere collega,

HTC NexusHD2....
Maar ik betwijfelof het aan de instellingen ligt.

De hele bestelling ging iets rommelig.
ik bestelde de simkaart+ abo.
Deed de machtiging invullen
kreeg een reactie terug dat rekeningnummer niet matcht met naam rekening houder.
dit kwam doordat het een en/of rekening is. dit heb ik gemeld.
Hierop jullie reactie dat het in order is.ticketnummer #114839
hierop kreeg ik een simkaart 06* SIM*.
tegelijk kreeg ik een tweede simkaart 0620734744 SIM*.
hierna kreeg ik bovenstaande waarschuwing dat ik snel moest activeren
hierna activeerde ik 1 dag na de datum die jullie hadden geadviseerd.
met simkaart *****88 als ik bel, krijg ik de tekst in m'n scherm Mobiel netwerk niet beschikbaar.
met simkaart.****89 als ik bel, krijg ik een toon tu tu tuu, tu tu tuu. en een stem die zegt dat door administratieve reden is afgesloten en dat ik contact moet opnemen met provider. Ik hoop dat je dit snel kunt oplossen. we gaan morgenochtend op vakantie........
alvast bedankt.
Alexander
Badge +6
Bester Boter,

Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Je dient je toestel uit/aan te zetten.
Kan je me laten weten of het allemaal werkt.
Badge
welke simkaart moet ik in m'n toestel doen?
ik kreeg  een simkaart 06* SIM*
tegelijk kreeg ik een tweede simkaart 062* SIM*
Badge
ik probeer ze alle bij wel even...
Badge
ja, gelukt . SIM* doet 't dank je wel.

sorry, maar ik was iets ongeduldig en heb 10 minuten geleden, net oor jouw antwoord, ook een contactformulier ingevuld.
Dat kun je als niet verzonden beschouwen.

Nogmaals bedankt.
Alexander
Reputatie 5
Badge +10
Hoi boter,

Goed om te horen dat werkt. We gaan kijken of we de email er tussen uit kunnen halen. Heb je al een ticketnummer ontvangen? Zo ja, wat is het nummer?

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi boter,

Goed om te horen dat werkt. We gaan kijken of we de email er tussen uit kunnen halen. Heb je al een ticketnummer ontvangen? Zo ja, wat is het nummer?

Groetjes,

Alex


Ondanks de waarschuwing:

"Morgen wordt je huidige mobiele nummer 06* overgezet naar je Simyo simkaart. Let op! Het is belangrijk dat je de Simyo simkaart voor morgen activeert (abonnement). Als je de simkaart activeert nadat je nummer is overgezet, kan er een probleem ontstaan waardoor je tijdelijk niet bereikbaar bent."

Is het mij ook overkomen. Ik heb nu ook geen bereik.
Zou u mijn simkaart ook kunnen resetten? 

Met vriendelijke groeten,

Valerie 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Vaaalerie,

Ik heb je vraag ook in dit topic voorbij zien komen. Ik las in dat topic ook dat het nu werkt. Probeer er in het vervolg aub op te letten dat je niet dezelfde vraag in meerdere topics opent. Dat maakt het forum onoverzichtelijk.

Groetjes,

Alex

Reageer