.

Beantwoord

Nanosim PIN/PUK probleem

  • 28 November 2012
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Beste,

Aller eerst wil ik melden dat ik mijn nanosim al heb geactiveerd via: http://www.simyo.nl/nanosim/activeren en dat ik een mail heb gekregen (op 17-11-2012), ik heb de nanosim in mijn iPhone 5 gedaan en heb de PIN code die op Mijn Simyo staat ingevoerd, 3x en het klopte 3x niet. Vervolgens heb ik de PUK code ingevoerd die ook op Mijn Simyo staat en deze klopte ook niet (2x), dus vandaar dat ik maar ben gestopt met het invullen en wou vragen wat er aan de hand is? Ik heb namelijk mijn nanosim wel geactiveerd via http://www.simyo.nl/nanosim/activeren , graag hoor ik wat er aan de hand is, want kan mijn iPhone nu niet gebruiken, bedankt.
icon

Beste antwoord door Persia 29 November 2012, 15:43

Bekijk originele reactie

2 reacties

Probleem opgelost!

Heb je ook hetzelfde probleem? Lees dan:
Ik heb de klantenservice gebelt en de eerste keer werd mij verteld dat ik pas de PIN/PUK kreeg voor de nanosim wanneer mijn nummer werd overgezet, vervolgens weer gebeld en mijn nanosim werd succesvol gekoppelt en heb ongeveer 30 minuten daarna een nieuwe PIN/PUK gekregen via de "Mijn Simyo". Dus als je hetzelfde probleem hebt dan hoop ik dat het bij jullie ook werkt :)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Persia,

Bedankt voor het doorgeven van de oplossing. Normaal gesproken is de procedure als volgt:

- nano sim aanvragen via aanvraag formulier (indien je gebruik maakt van nummerbehoud moet je het tijdelijke nummer doorgeven)
- nano sim ontvangen
- activatie link gebruiken
- je ontvangt een sms met daarin de bevestiging dat je nano simkaart wordt gekoppeld
- nieuwe pin en pukcode kun je terug vinden op je persoonlijke pagina

Groetjes,

Alex

Reageer