.

Nanosim activeren

  • 9 November 2012
  • 5 reacties
  • 357 Bekeken

Badge
Hallo!

Ik vroeg me af, of jullie ook via het forum mijn sim kunnen activeren?
Heb net mijn Iphone 5 binnen, zou m graag willen gebruiken, maar nanosim moet nog geactiveerd worden

5 reacties

Ik wacht ook op de activering van mijn nano sim 
Badge
Bij mij is het inmiddels gelukt!
Hallo!

Ik vroeg me af, of jullie ook via het forum mijn sim kunnen activeren?
Heb net mijn Iphone 5 binnen, zou m graag willen gebruiken, maar nanosim moet nog geactiveerd worden


Ik wacht ook met smart op mijn nieuwe pincode! Moet ik nu het hele weekend wachten???
Kan ik ook in het menu zien dat mijn nano sim geactiveerd is? Ik gebruik namelijk een andere sim waardoor een sms op mijn tijdelijke nummer geen nut heeft. Heb afgelopen vrijdagmiddag aangevraagd dus hoop dat hij vandaag geactiveerd wordt.
Reputatie 5
Badge +10
Ik wacht ook met smart op mijn nieuwe pincode! Moet ik nu het hele weekend wachten???

Welkom op het forum curly,

Zodra we je simkaart hebben geactiveerd, kun je de pin en pukcode terug vinden op je persoonlijke pagina. Aan je verbruik te zien, kun je inmiddels gebruik maken van je nano simkaart. Klopt dit?

Kan ik ook in het menu zien dat mijn nano sim geactiveerd is? Ik gebruik namelijk een andere sim waardoor een sms op mijn tijdelijke nummer geen nut heeft. Heb afgelopen vrijdagmiddag aangevraagd dus hoop dat hij vandaag geactiveerd wordt.

Hoi Mark Hoek,

Je kunt dit niet zien in je menu. Ik begreep uit dit topic dat je simkaart inmiddels werkt.

Groetjes,

Alex

Reageer