.

Nanosim activeren

  • 29 October 2012
  • 6 reacties
  • 602 Bekeken

Ik heb vrijdag mijn nanosim voor mijn iPhone 5 op de website de gegevens ingebracht om te activeren, maar zie op mijn Simyo nog geen gewijzigde pin en puck code. Mijn nummer is 0633221097.
Gaat dat vandaag lukken, want op dit moment kan ik niets met mijn nieuwe phone.

mvg
Ceesoost

6 reacties

Zie https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-gegevens-verwerking-6227/#post20213
Hopelijk is het snel opgelost, ik heb hetzelfde probleem.
Het is nu bijna einde van de maandag werkdag, maar tot op heden nog geen verandering in mijn activatie status ???
Ook ik heb vrijdag om 11.30 bericht gehad dat de activatie van mijn sim aangevraagd is en dat ik binnen 1 werkdag een SMS zou krijgen.
nu maandag 17.50 nog steeds geen SMS ontvangen.

Symio gaat het vandaag nog lukken, 
zojuist SMS ontvangen, maar oude kaart nog steeds actief.na hoeveel tijd vanaf SMS is hij echt overgezet.
Na beide toestellen  (oude en nieuwe sim ) een half uur te hebbenuitgezet werkt alles perfect .
Reputatie 2
Badge +1
hey Ceesoost en Linda86,

Als het goed is zouden jullie nu gebruik van jullie simkaarten moeten kunnen maken. Zouden jullie je toestel helemaal uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij kunnen laten weten of alles werkt?

@TheoK51, goed om te horen dat alles werkt. Bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer