.

Beantwoord

Nanosim Activatie

  • 8 December 2012
  • 10 reacties
  • 317 Bekeken

Hoi,

Ik zag dat hier al veel topics over waren maar nog niet met mijn vraag erin...
Ik heb gisteren om 13:42 een nanosim activatie aangevraagd. Wanneer word die dan geactiveerd?

Alvast Bedankt,

Tim
icon

Beste antwoord door Natascha 10 December 2012, 15:28

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Vermoedeljk maandag
Badge +6
Hoi,

Ik zag dat hier al veel topics over waren maar nog niet met mijn vraag erin...
Ik heb gisteren om 13:42 een nanosim activatie aangevraagd. Wanneer word die dan geactiveerd?

Alvast Bedankt,

Tim


Hoi Timmiez,

De nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode vindt je terug op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Bedankt! Helemaal bij. nu word als het goed is woensdag nog mijn nummer omgezet!
Nu krijg ik een mail dat morgen mijn nummer word omgezet.. Er staat dat ik een nieuwe simkaart nodig heb.... Waar is die? Of is dat niet het geval omdat ik al een nano simkaart heb.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Timmiez,

Jouw nummerbehoud wordt inderdaad morgen uitgevoerd. Hiervoor heb je geen nieuwe simkaart nodig. Jouw te behouden telefoonnummer zal overgezet worden op jouw nanosim.
Dit duurt, als ik het goed heb, langer dan 1 dag? Ik heb gister geactieveerd via de url die ik heb doorgekregen. Heb wel een mail ontvangen dat jullie het gaan doorvoeren, heb echter nog geen nieuwe pincode ontvangen.

Is er een mogelijkheid dat jullie hier naar kijken?
Badge +6
Dit duurt, als ik het goed heb, langer dan 1 dag? Ik heb gister geactieveerd via de url die ik heb doorgekregen. Heb wel een mail ontvangen dat jullie het gaan doorvoeren, heb echter nog geen nieuwe pincode ontvangen.

Is er een mogelijkheid dat jullie hier naar kijken?


Hoi JH1988,

Volgens onze gegevens is de nano simkaart gekoppeld aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode vindt je terug op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen'.
Hij doet het nu, wel langer dan 1 werk dag, ongeveer 1,5 / 2 werkdagen
Reputatie 4
Badge +8
Goed om te horen dat ie het nu doet JH1988!
Bedankt voor het melden.
Soms kan het inderdaad ietsje langer duren.
Reputatie 5
Badge +10
Klopt. Soms kan het iets langer duren. Meestal lukt het om 1 werkdag aan te houden.

Reageer