.

Beantwoord

Nano simkaart besteld - verkeerde adres

  • 20 January 2014
  • 5 reacties
  • 413 Bekeken

Ik ben behoorlijk dom geweest. Ik heb een nanosim nodig. Echter toen ik hem al had besteld kwam ik er achter dat het abonnement nog op mijn oude adres staat. Zou die kunnen worden aangepast? Ik heb mijn adresgegevens al aangepast. Indien dit niet lukt kan ik pas weer na een week bellen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
icon

Beste antwoord door Kim 22 January 2014, 09:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Je zou je huidige simkaart even kunnen knippen en opschuren. Niet onwijs lastig moet ik zeggen.
Je zou je huidige simkaart even kunnen knippen en opschuren. Niet onwijs lastig moet ik zeggen.


Klopt, alleen nu heb ik hem al besteld, lijkt me dat mijn huidige sim binnen een paar dagen het niet meer doet....
Reputatie 4
Badge +4
Ik dacht dat je oude sim stopt met werken zodra je je nieuwe simkaart activeert. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Ik dacht dat je oude sim stopt met werken zodra je je nieuwe simkaart activeert. Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.


Je hebt gelijk. 
Badge +6
Hoi Maurits, welkom op het forum van Simyo! :)

Klopt helemaal wat ahmed_a aangeeft, je oude simkaart doet het niet meer pas nadat je de nieuwe hebt geactiveerd.

Maar! Goed nieuws! In tegenstelling tot wat er in de e-mail helaas aan je is aangegeven, zal je de vervangende simkaart wel op je nieuwe adres ontvangen, omdat je nog op tijd je adres hebt gewijzigd 🙂.

Dus knippen en opschuren zal niet nodig zijn, je zal de simkaart vandaag of morgen in je brievenbus ontvangen!

@ahmed_a, dankjewel voor het meedenken!

Reageer