.

Beantwoord

Nano simkaart activeren: gewoon niet mogelijk??

  • 1 October 2012
  • 4 reacties
  • 289 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Ik sta inmiddels 34 minuten in de wachtrij voor de klantenservice. Maar ik kom er gewoon niet doorheen. Daarbij werkt mijn gehele nano kaart niet, want de pincode is me nooit geleverd. Dus ik kan sowieso niet aan de slag met mijn nieuwe iphone (en dat is best frusty even haha).

Ik heb Alex een PM gestuurd. Hij is mijn enige hoop. Aan twitter doe ik niet aan.
icon

Beste antwoord door Alex 2 October 2012, 16:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Ik zit me hetzelfde probleem.. Wie kan ons hier uitleg over geven??

Ik sta inmiddels 34 minuten in de wachtrij voor de klantenservice. Maar ik kom er gewoon niet doorheen. Daarbij werkt mijn gehele nano kaart niet, want de pincode is me nooit geleverd. Dus ik kan sowieso niet aan de slag met mijn nieuwe iphone (en dat is best frusty even haha).

Ik heb Alex een PM gestuurd. Hij is mijn enige hoop. Aan twitter doe ik niet aan.
Badge +1
Nu wordt ie nog mooier. Na 54 minuten iemand aan de lijn gehad. Die heeft mijn oude kaart gedeactiveerd, mijn nieuwe geactiveerd en wat denk je? Pincode werkt niet, PUK code werkt ook niet en nu heb ik helemaal niks meer. Ik zit thuis te werken, mijn werk kan me niet meer bereiken, simyo is niet te bereiken, op PM wordt niet gereageerd en ik begin het langzamerhand een beetje erg vervelend te vinden dat de info die je aan de telefoon krijgt niet waar is.

Kan hier eens wat aan gedaan worden?
Badge +1
Nog mooier, ik kan de helpdesk ook niet meer bellen....pffffff
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Yzord,

Ik heb je privé bericht ontvangen. Je nano simkaart is nu ook geactiveerd. Excuses voor de lange wacht tijden. Vaak is je antwoord op je vraag overigens al te vinden op het forum.

@martyn23. Ook jouw simkaart is geactiveerd zie ik.

Groetjes,

Alex

Reageer