.

Beantwoord

Nano simkaart aanvragen, heb ik dit goed gedaan?

  • 26 October 2015
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb een nieuwe telefoon besteld en daarvoor heb ik een nano simkaart nodig. Ik heb nu een Micro sim kaart.
Toen ik bij Mijn Simyo op 'Vervangende simkaart aanvragen' klikte, kreeg ik meteen de melding dat de simkaart is besteld.
Hoe weet ik nu of ik de goede simkaart heb besteld, want ik denk dat ik nu weer de micro simkaart krijg, terwijl ik de nano simkaart nodig heb.

Alvast bedankt,

Joep Verhoeven
icon

Beste antwoord door koorelle 26 October 2015, 22:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Joep je krijgt een 3-in-1 kaart toegezonden.
Dus je hoeft alleen maar de nano uit de micro en de grote kaart te drukken.
Bewaar wel de andere stukjes, voor het geval je nog eens terug gaat naar een macro toestel.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi JoepVerhoeven,

Welkom op het Simyo Forum.

Van nature ben ik enorm nieuwsgierig, een leuk weetje en direct een verklaring voor mijn volgende vraag 😉 Welke telefoon heb je gekozen?

Je hebt al een antwoord gekregen van onze enige echte Koorelle. Hier sluit ik me helemaal bij aan. Je krijgt inderdaad een 3-in-1 simkaart. Dit kan dus niet misgaan!

Ik zie dat de vervangende simkaart vanochtend de deur uit is gegaan. Je hebt deze binnenkort dus al bij jou op de mat liggen. Vergeet niet dat je de simkaart via Mijn Simyo nog even moet activeren. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Koorelle, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela

Reageer