.

Beantwoord

Nano simkaart aanvragen

  • 23 August 2013
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Hallo,

Ik heb woensdag 21-08 een simyo simonly abonnement afgesloten. Hierbij heb ik aangegeven dat ik op 24-09 mijn nummer wil laten overzetten. Nou had ik begrepen dat ik zodra ik mijn simkaart binnen had, ik kon inloggen en een nano simkaart kon aanvragen. Ik heb dat net geprobeerd, maar daarbij krijg ik de melding dat ik nog niet mag bellen/smsen en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Ik wil de nano simkaart graag voor 24-09 binnen hebben (zodat ik op de datum dat mijn nummer wordt overgezet direct mijn nieuwe simkaart erin kan doen en er gebruik van kan maken), kan u mij vertellen hoe ik deze wel kan aanvragen, zodat ik hem op tijd binnen heb?

Groeten, Lisanne
icon

Beste antwoord door Charlene 26 August 2013, 13:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hallo,

Ik heb woensdag 21-08 een simyo simonly abonnement afgesloten. Hierbij heb ik aangegeven dat ik op 24-09 mijn nummer wil laten overzetten. Nou had ik begrepen dat ik zodra ik mijn simkaart binnen had, ik kon inloggen en een nano simkaart kon aanvragen. Ik heb dat net geprobeerd, maar daarbij krijg ik de melding dat ik nog niet mag bellen/smsen en dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Ik wil de nano simkaart graag voor 24-09 binnen hebben (zodat ik op de datum dat mijn nummer wordt overgezet direct mijn nieuwe simkaart erin kan doen en er gebruik van kan maken), kan u mij vertellen hoe ik deze wel kan aanvragen, zodat ik hem op tijd binnen heb?

Groeten, Lisanne


Hoi Lisanne1209,

Welkom op het forum :)

Wanneer je je eerste simkaart hebt geactiveerd op Mijn Simyo, kun je daarna een nanosimkaart aanvragen.
Je kunt je tijdelijke nummer van Simyo al wel gebruiken, maar dat is dan tegen buiten bundel tarieven en kan dan hoog oplopen. Het beste wacht je dus inderdaad met gebruik tot je nummer is overgezet. Dat is bij jou op 24-9-2013 inderdaad. Dan begint je abonnement ook.

Ik zie dat je inmiddels een nanosim hebt kunnen aanvragen. Die heb je dus binnen twee werkdagen in huis. Ruim op tijd dus ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer