.

Beantwoord

Nano simkaart

  • 7 January 2013
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

Badge
heb afgelopen week abbonnement genomen, kreeg verkeerde simkaar, heb vrijdag nanokaartje aangevraagd voor mijn iphone 5 maar tot op heden niks ontvanen
icon

Beste antwoord door Natascha 8 January 2013, 12:00

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Misschien een beetje geduld? vrijdag aangevraagt, met een beetje geluk vandaag al verzonden. het is niet zo dat ze in het weekend doorwerken. het zijn ook mensen die hebben ook weekend!
Badge +6
heb afgelopen week abbonnement genomen, kreeg verkeerde simkaar, heb vrijdag nanokaartje aangevraagd voor mijn iphone 5 maar tot op heden niks ontvanen

Hoi Dreambo,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de simkaart maandag 7 januari is verstuurd naar het adres dat bij ons bekend is.

@ Nexfox bedankt voor je reactie.
Badge
heb afgelopen week abbonnement genomen, kreeg verkeerde simkaar, heb vrijdag nanokaartje aangevraagd voor mijn iphone 5 maar tot op heden niks ontvanen

Hoi Dreambo,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de simkaart maandag 7 januari is verstuurd naar het adres dat bij ons bekend is.

@ Nexfox bedankt voor je reactie.


oke, dan zie ik hem vanzelf bedankt

groetend
R. de Wit
Badge
Misschien een beetje geduld? vrijdag aangevraagt, met een beetje geluk vandaag al verzonden. het is niet zo dat ze in het weekend doorwerken. het zijn ook mensen die hebben ook weekend!


ben ik blij om dan zijn het gelukkig geen computerstemmen maar bedankt voor je reaktie

Reageer