.

Beantwoord

Nano simkaart

  • 2 January 2013
  • 16 reacties
  • 760 Bekeken

Badge
Hallo,

Wanneer kan ik mijn nano simkaart verwachten?

mvg,
Piethein
icon

Beste antwoord door Natascha 7 January 2013, 12:02

Bekijk originele reactie

16 reacties

Badge
Hallo piethein

normaal gesproken ongeveer 2 werkdagen (na het aanvragen), maar ik denk met de feestdagen dat het iets langer duurt.

Groeten MRF NL
Badge
Hallo piethein

normaal gesproken ongeveer 2 werkdagen (na het aanvragen), maar ik denk met de feestdagen dat het iets langer duurt.

Groeten MRF NL


Hallo MRF NL

De feestdagen zijn ondertussen al weer voorbij, alleen heb ik nog steeds geen nano simkaart gezien.
Een andere simkaart die hier een dag voor de nano simkaart besteld was, was wel redelijk snel binnen, ondanks de feestdagen!!!

Hebben jullie geen nano simkaarten meer op voorraad?
En kan je met het track and tracenummer doorgeven, zodra de nano simkaart verstuurd is?

Mvg,
Piethein
Ik was benieuwd of mijn bestelling van mijn nanosim was doorgekomen, heb namelijk nooit een bevestiging hiervan gekregen..?
Badge
Hallo piethein

normaal gesproken ongeveer 2 werkdagen (na het aanvragen), maar ik denk met de feestdagen dat het iets langer duurt.

Groeten MRF NL


Hallo MRF NL

De feestdagen zijn ondertussen al weer voorbij, alleen heb ik nog steeds geen nano simkaart gezien.
Een andere simkaart die hier een dag voor de nano simkaart besteld was, was wel redelijk snel binnen, ondanks de feestdagen!!!

Hebben jullie geen nano simkaarten meer op voorraad?
En kan je met het track and tracenummer doorgeven, zodra de nano simkaart verstuurd is?

Mvg,
Piethein


Hallo piethein,

ik ben geen Mod, dus ik kan dat soort dingen niet controleren.
Ik hoop voor je dat je de sim zsm binnen krijg.

Groeten MRF NL
Badge
Hallo piethein

normaal gesproken ongeveer 2 werkdagen (na het aanvragen), maar ik denk met de feestdagen dat het iets langer duurt.

Groeten MRF NL


Hallo MRF NL

De feestdagen zijn ondertussen al weer voorbij, alleen heb ik nog steeds geen nano simkaart gezien.
Een andere simkaart die hier een dag voor de nano simkaart besteld was, was wel redelijk snel binnen, ondanks de feestdagen!!!

Hebben jullie geen nano simkaarten meer op voorraad?
En kan je met het track and tracenummer doorgeven, zodra de nano simkaart verstuurd is?

Mvg,
Piethein


Hallo piethein,

ik ben geen Mod, dus ik kan dat soort dingen niet controleren.
Ik hoop voor je dat je de sim zsm binnen krijg.

Groeten MRF NL


In iedergeval bedankt MRF NL.

Ik hoop  dat een Moderator hier dan antwoord op kan geven!!!
Zoals bv Queenie1

Mvg,
Piethein
Badge +6
Hallo,

Wanneer kan ik mijn nano simkaart verwachten?

mvg,
Piethein


Hoi Piethein,

In het systeem zie ik dat je de nano simkaart al hebt ontvangen en dat deze is gekoppeld aan je aansluiting.
Badge +6
Ik was benieuwd of mijn bestelling van mijn nanosim was doorgekomen, heb namelijk nooit een bevestiging hiervan gekregen..?

Hoi Yomina,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht verstuurd met meer informatie.
Hallo,

Ook ik ben benieuwd of mijn bestelling van mijn nanosim is doorgekomen. Ik kreeg ook geen bevestiging dat ik de nano simkaart heb aangevraagd.

Groet,

Raf

PS klopt het dat er geen kosten zijn verbonden aan het aanvragen van een nano simkaart?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Born,

Volgens onze gegevens heb je geen nanosim besteld. Je kan dit opnieuw doen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Laat je het even weten als je deze hebt besteld? Omdat je een nieuwe klant bent is de nanosim voor jou kosteloos.
Dan is er iets mis gegaan. Zojuist opnieuw besteld. Hoop dat het nu goed gaat.
Groet,
Raf
Beste moderator,

Wanneer kan ik mijn nano simkaart vewachten.

Groet,
Raf
Reputatie 2
Badge +1
Hey Born,

Jouw simkaart is vandaag verstuurd. Deze zou jou dus binnen ongeveer 1-2 werkdagen moeten gaan bereiken.
Beste,
Ik heb zaterdag een nano sim online aangevraagd, maar heb daar geen bevestiging van gekregen. Is de bestelling bij jullie binnen en wanneer kan ik de sim kaart verwachten ?
Ik was er eigelijk vanuit gegaan dat bij de Simyo aanvraag al een nano sim kaart zat omdat onduidelijk op jullie site stond dat in de toekomst deze er automatisch bij zit.

Kan ik later mijn oude normale sim weer activeren indien nodig ?

Alvast bedankt voor jullie reactie
Peter
Reputatie 2
Badge +1
Hey Peter29,

Jouw nanosim is reeds verstuurd en je kan deze elk moment verwachten.

Het is niet mogelijk om jouw reguliere simkaart opnieuw te activeren.
Beste Simyo,

Ik heb een abbonement bij jullie afgesloten met nummerbehoud, deze gaat morgen in. Ik heb een paar dagen geleden een nano sim aangevraagt, en vroeg me af wanneer deze binnen komt.
Hoor graag van u.
Badge +1
Hoi Daankr,

Wekom op het forum!

Ik zie dat je simkaart gistermiddag is verstuurd. De simkaart zul je dus vandaag of morgen in ontvangst kunnen nemen.

Reageer