.

Beantwoord

Nano sim activeren

  • 29 October 2012
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Ik heb van donderdag op vrijdag m'n nano sim activatie aangevraagd, maar dit is nog niet gebeurd en kan ik m'n iPhone niet gebruiken. Kan dit zo snel mogelijk gedaan worden? 
Behoud ik verder de pin code van mijn oude sim, want deze stond niet vermeld in de brief die bij de nano sim zat?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Alex 30 October 2012, 14:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Zie https://forum.simyo.nl/nieuws-acties-and-verstoringen-59/vertraging-gegevens-verwerking-6227/#post20213
Hopelijk is het snel opgelost, heb hetzelfde probleem.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martijn79,

De nano simkaart is actief op ons netwerk. Indien je nog geen connectie met het netwerk kan maken, adviseer ik je eerst te synchroniseren met Itunes. Dit doe je de Simyo simkaart in je toestel te stoppen. Vervolgens koppel je het toestel aan je computer. Itunes zal automatisch opstarten en je vragen te synchroniseren. Kun je aangeven of het inmiddels werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi Martijn79,

De nano simkaart is actief op ons netwerk. Indien je nog geen connectie met het netwerk kan maken, adviseer ik je eerst te synchroniseren met Itunes. Dit doe je de Simyo simkaart in je toestel te stoppen. Vervolgens koppel je het toestel aan je computer. Itunes zal automatisch opstarten en je vragen te synchroniseren. Kun je aangeven of het inmiddels werkt?

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,

Ja, ik heb gisteren netjes een sms'je ontvangen tegen 18:00 dat mijn nano sim werd geactiveerd. Deze werkt inmiddels.

Bedankt voor de goede services.

Gr. Martijn,
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het doorgeven Martijn.

Groetjes,

Alex

Reageer