.

Beantwoord

nano sim activeren

  • 29 October 2012
  • 5 reacties
  • 647 Bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag 'de aanvraag' om mijn nano-simkaart te activeren ingediend. Aangezien dit erg lang duurde ging ik maar eens bellen.
De klantenservice vertelde me dit direct te regelen. 'De verbinding kon zelfs uitvallen'.

Nu, maandag, is hij nog steeds niet geactiveerd.
Fijne klantenservice! :mad:

Hoe lang gaat dit nu nog duren?
icon

Beste antwoord door Alex 30 October 2012, 10:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Linda86,

Als je de activatie link gebruikt zal de nano simkaart de volgende werkdag geactiveerd worden. Omdat je de link op vrijdag hebt gebruikt, is de nano simkaart maandag geactiveerd.

Groetjes,

Alex
Hoi Linda86,

Als je de activatie link gebruikt zal de nano simkaart de volgende werkdag geactiveerd worden. Omdat je de link op vrijdag hebt gebruikt, is de nano simkaart maandag geactiveerd.

Groetjes,

Alex


Ja, hij is geactiveerd. Echter - zoals ik ook in een ander topic aangeef - heb ik nu 'Geen service'. Status is dat de 'Simkaart niet geprovisioneerd' is. Hoe kan dit opgelost worden?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Linda86,

De simkaart zou nu moeten werken. Indien het niet werkt, zul je nog moeten synchroniseren met Itunes. Dit doe je door de simkaart in het toestel te stoppen. Vervolgens het toestel aan je computer te koppelen. Itunes zal automatisch worden opgestart en je vragen om te synchroniseren.

Groetjes,

Alex
Hij doet het 😮
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te zien dat het werkt.

Groetjes,

Alex

Reageer