Goedemorgen,
Gister heb ik mijn nano simkaart ontvangen en geactiveerd. Zouden jullie een nieuwe pincode kunnen aanmaken? Als het goed is zou deze zichtbaar moeten zijn bij 'Gegevens en instelling', maar daar staat alleen de oude pincode nog.
Alvast bedankt!
Gr Rick
Beste RickJ,
Welkom op het forum!
De nano simkaart is nog niet gekoppeld aan je aansluiting. Heb je de gegevens in gevuld via de link die vermeld staat in de brief om de nano simkaart te laten activeren.
Welkom op het forum!
De nano simkaart is nog niet gekoppeld aan je aansluiting. Heb je de gegevens in gevuld via de link die vermeld staat in de brief om de nano simkaart te laten activeren.
Beste RickJ,
Welkom op het forum!
De nano simkaart is nog niet gekoppeld aan je aansluiting. Heb je de gegevens in gevuld via de link die vermeld staat in de brief om de nano simkaart te laten activeren.
Beste Natascha,
De nano simkaart heb ik inderdaad via de brief geactiveerd. Hier heb ik ook een bevestiging per e-mail van ontvangen. Graag hoor ik of de koppeling als nog vandaag gedaan kan worden.
Mvg Rick
+2
Beste RickJ,
Uit onze gegevens blijkt dat de nanosimkaart reeds is geactiveerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat de nanosimkaart reeds is geactiveerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.