.

Beantwoord

Na diefstal aanvragen nieuwe simkaart niet mogelijk via Mijn Simyo, wat nu?

  • 20 July 2015
  • 2 reacties
  • 477 Bekeken

Badge
Nadat mijn telefoon gestolen is probeer ik een via mijn simyo een nieuwe simkaart aan te vragen, nadat ik eerst de simkaart via mijn simyo heb geblokkeerd. Ik krijg dan alleen de volgende melding in een oranje balk staan: "Er is iets mis gegaan. Het is niet gelukt om een vervangende simkaart aan te vragen. Probeer het later nog eens." Gisteren heb ik wel mijn adresgegevens aangepast, kan het daarmee te maken hebben? Kunnen jullie deze aanvraag voor mij zsm in werking stellen, zodat ik binnen 3 werkdagen weer een nieuwe simkaart in huis heb?

Dank alvast!

Groeten, Adriana
icon

Beste antwoord door Renoster 20 July 2015, 09:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Goedemorgen Adrianaverkerk.

Heel verstandig om de simkaart te blokkeren. Als je nu ook nog een anti-theft op je toestel hebt kun je van afstand ook nog je belangrijke en/of privé bestanden blokkeren en/of wissen. Ook kun je de locatie waar de telefoon zich bevindt onderscheppen. Een moderator zal jouw vraag via dit forum binnen 24 uur beantwoorden, maar mocht je dat te lang duren kun je misschien beter even bellen. 1200 gratis vanaf je Simyo aansluiting of 0900-8090 (0,35 per gesprek). Ook al aangifte gedaan?.

Vriendelijk groet Renoster
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Adrianaverkerk, welkom op het forum van Simyo :)

Wat jammer dat je telefoon is gestolen 😞 Ook apart dat je deze melding ziet verschijnen. Je nieuwe simkaart bestelling is gelukkig doorgekomen! En de wijziging van je adres is verwerkt. Het gaat dus helemaal goed komen.

Renoster heeft een paar goede tips gegeven. Soms is het mogelijk om een gestolen telefoon terug te vinden. Hopelijk is dat bij die van jou ook mogelijk.

Laat je ons weten wanneer je je nieuwe simkaart hebt?

@Renoster; super om te zien dat je zo’n volledig antwoord hebt gegeven. Dankjewel 🙂

Reageer