Skip to main content
Ik ben sinds 1 week over gegaan naar simyo. Heb helaas nog geen netwerk. Ongeldige simkaart

Op advies van simyo via telefoon en via dit forum moest ik zorgen dat de sim lock van de telefoon werd gehaald die er niet op zit.



Ik heb zoals simyo aangaf met kpn gebeld, naar de winkel geweest, alles geprobeerd en overal zeggen ze dat ik geen sim lock heb.



Wat gaan we hier aan doen! Abbonoment opheffen? Heb ik vrede mee.
Zou ik maar doen als ik jou was. Wilde dat ik nooit was overgestapt. Op een of andere magische wijze is mijn internetverbruik ineens verdriedubbeld. Heb jaren genoeg gehad aan 1gb. Sinds ik bij Simyo zit heb ik niet eens genoeg aan 2.5 gb. Krijg een sms dat 50% van me bundel is verbruikt en binnen 10 min. Was et helemaal op. De app geeft vervolgens weer iets anders aan. Geen belplafond, weekenden is klantenservice niet bereikbaar. Ik kan doorgaan en doorgaan. Bagger! Als je er nog onderuit kan komen zou ik dat maar doen. Ik denk dat k mijn abo op de laagste bundels zet en de simkaart doorknip aangezien ik nog zeker een maand of 9 eraan vast zit.
Doorknippen van de simkaart is niet handig want dan is hij niet meer te gebruiken terwijl je wel voor je abonnement blijft betalen. Niet doen dus, Luka_beuningen! Heb je al geprobeerd of je simkaart in een ander simlockvrij toestel wel werkt?
Hi Luka_beuningen,



Ik heb jouw topic even verplaatst naar het forumonderdeel Simkaart. Daar is hij makkelijker te vinden voor andere forumbezoekers die ook deze vraag hebben.



In dit topic geef je aan dat je simkaart wél in een andere telefoon werkt.

Als ik jou was zou ik de oorzaak toch echt in je telefoon zoeken. Is het geen simlock, zal het iets anders zijn.



En inderdaad, zoals Scotsman al aangeeft:

Doorknippen van de simkaart is niet handig want dan is hij niet meer te gebruiken terwijl je wel voor je abonnement blijft betalen. Niet doen dus, Luka_beuningen!

Hoi mas,



Jij hebt jouw probleem ook in dit topic aangekaart.

Hier is -Kim er al uitgebreid op in gegaan.

Reageer