.

Beantwoord

Moet ik betalen voor een nieuwe simkaart?

  • 5 October 2016
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

mijn simkaart heeft nog nooit goed gewerkt en ook niet in een andere telefoon, hij verliest voortdurend de verbinding, dus ik wil een vervangende simkaart aanvragen. moet ik dan ook 5 euro betalen ?
icon

Beste antwoord door Sean 6 October 2016, 11:05

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Patrickvandijk,

Welkom op het Simyo forum!

Wat onhandig dat de verbinding regelmatig wegvalt. Een vervangende simkaart kost normaal gesproken inderdaad € 5,-, maar als het kaartje nooit goed heeft gewerkt dan maken we natuurlijk een uitzondering.

Ik heb voor nu je simkaart een reset gegeven, waardoor deze opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Als dit geen verschil maakt, dan zal ik je gratis een vervangende simkaart toesturen.

Groetjes,
Sean
Het uit en aan zetten helpt helaas niet, dan zou ik graag een vervangende simkaart krijgen, alvast hartelijk dank !
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Patrickvandijk,

Mijn excuses voor de late reactie. Er is op 07-10-2016 gratis een vervangende simkaart opgestuurd, maar helaas is het bericht hierover niet doorgekomen.

Gelukkig is de simkaart inmiddels wel aangekomen en geactiveerd. Werkt dit kaartje wel naar behoren?

Groetjes,
Sean
Helaas, het is nog steeds een probleem, er is geregeld geen bereik. Hoe kan dat ?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi patrickvandijk,

Jeetje, wat vervelend dat je nog steeds het probleem hebt. Heb je de simkaart wel al binnen? En hoe zit het met het bereik? Heb je overal slecht bereik of alleen op bepaalde plekken. Hoe is het bijvoorbeeld in je eigen huis? Heb je daar wel goed bereik? Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar, bedankt voor de reactie. De simkaart is binnen, maar het probleem was nog hetzelfde. Het is nu echter over, nadat we de telefoon open hebben gehad en wat schoongemaakt. Misschien heeft er iets los gezeten. Het is nu opgelost, bedankt.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi patrickvandijk,

Oei! Dus een nieuwe simkaart heeft het probleem niet opgelost, maar kennelijk was het een stofje of iets inderdaad los was!

Goed dat je het zo hebt opgelost!

Namens Caspar, heel graag gedaan! Als je nog vragen hebt, ben je altijd welkom op het Forum. Ook om gezellig mee te praten met ons in 'Gewoon Gezellig'.

Groetjes,
Ilias

Reageer