Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieMobiel netwerk niet bereikbaar
Een aantal maanden geleden heb ik mijn abonnement overgezet naar prepaid, vanwege verblijf in het buitenland. Nu ben ik weer terug en heb ik geen bereik. Hij geeft wel een streepje aan, maar als ik wil bellen krijg ik 'Mobiel netwerk niet bereikbaar'. Ik heb andere simkaarten in mijn mobiel geprobeert, en die werken wel. Nu ben ik inmiddels weer overgestapt naar een abonnement, en ik heb nog steeds geen bereik. Eigenlijk ging ik er vanuit dat ik een nieuwe simkaart zou krijgen bij het overstappen. Ik denk dus dat het aan de simkaart ligt, kan deze vervangen worden?
Welkom op het forum Philo,
Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Je kan een vervangende simkaart bestellen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Hier vind je, onder het tabblad selfservice, de optie om een vervangende simkaart te bestellen.
Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Je kan een vervangende simkaart bestellen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Hier vind je, onder het tabblad selfservice, de optie om een vervangende simkaart te bestellen.
Ik heb geprobeerd mijn mobiel opnieuw op te starten, maar dat hielp niet.
Inmiddels heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Ik hoop dat dat het probleem oplost!
Inmiddels heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Ik hoop dat dat het probleem oplost!
Hoi Philo,
Kan je even laten weten of het probleem daarmee is opgelost?
Groetjes,
Alex
Kan je even laten weten of het probleem daarmee is opgelost?
Groetjes,
Alex
Hoi Alex,
Ik had met dit gisteren al gereageerd:
Ik heb geprobeerd mijn mobiel opnieuw op te starten, maar dat hielp niet.
Inmiddels heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Ik hoop dat dat het probleem oplost!
Ik had met dit gisteren al gereageerd:
Ik heb geprobeerd mijn mobiel opnieuw op te starten, maar dat hielp niet.
Inmiddels heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Ik hoop dat dat het probleem oplost!
Hoi Philo,
Ik ben daarom ook benieuwd of de vervangende simkaart het probleem op heeft gelost.
Groetjes,
Alex
Ik ben daarom ook benieuwd of de vervangende simkaart het probleem op heeft gelost.
Groetjes,
Alex
Ik heb inmiddels de nieuwe simkaart ontvangen, maar deze werkt ook niet. Weer alleen sos-oproepen mogelijk.
In andere telefoons geeft hij hetzelfde aan. Zijn er nog andere dingen die jullie kunnen proberen?
Ik ben het inmiddels redelijk zat niet bereikbaar te zijn.
In andere telefoons geeft hij hetzelfde aan. Zijn er nog andere dingen die jullie kunnen proberen?
Ik ben het inmiddels redelijk zat niet bereikbaar te zijn.
Hoi Philo,
De aansluiting staat goed in ons systeem. Kan je aangeven in welk toestel(len) je de simkaart hebt geprobeerd? Ook wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met het simkaartnummer van je simkaart.
Groetjes,
Alex
De aansluiting staat goed in ons systeem. Kan je aangeven in welk toestel(len) je de simkaart hebt geprobeerd? Ook wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met het simkaartnummer van je simkaart.
Groetjes,
Alex
Ik heb het geprobeerd met een Samsung galaxy ace en een blackberry bold 9900. Ik zal mijn nummer sturen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.