Skip to main content

Kom helemaal uit zeeland gereden naar eindhoven om het simyo abo van mijn moeder te activeren.

Is de mijnsimyo site niet bereikbaar om achter de simkaartcode te komen!! Nog wel simyo gekozen vanwege goede recensies van de service… Echt heel erg slecht dit.

Kan de app dus ook niet op die telefoon installeren want ik weet de 4cijferige code om te ontgrendelen dus niet dus kom ik ook nooit bij de app en dan is het cirkeltje rond...

Kan ik met mijn eigen telefoon met een andere provider de simyo app downloaden en daar in komen? Of gaat dat niet? Of is deze soms ook uit de lucht?

Voor wie dit probleem ook ooit tegenkomt:

SIMkaart uit de telefoon halen.

Geen simkaart dus geen simkaartpincode nodig.

Mijnsimyo app downloaden.

Bij één van de stappen krijg je de pincode te zien, ook al zit je simkaart nog niet in je toestel.

Volgende stap is dan de simkaart wel er in te doen.

Telefoon vraagt om de ontgrendelde van de simkaart. Die weet je nu dus kun je alles afronden.

 

Helaas is bovenstaand nergens terug te vinden in e-mails, brieven of gebruiksaanwijzing die je bij je simkaart ontvangt!

Hopelijk leest Simyo dit bericht en passen ze het een keer aan.


Hoi @MEIAM,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het activeren van de simkaart van je moeder niet lukte omdat de website eruit lag! Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, onze excuses voor het ongemak.

In dit geval is het inderdaad verstandig geweest om de simkaart even uit de telefoon te halen zodat je niet de melding krijgt om de pincode in te voeren. Op deze manier kun je de Mijn Simyo app installeren en de simkaart te activeren zodat je de pincode ontvangt per e-mail. Je kon de Mijn Simyo app ook installeren op een ander apparaat, zoals bijvoorbeeld je eigen telefoon.

Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Werkt alles ook naar behoren?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer