.

Beantwoord

Mijn telefoon per ongeluk gedeblokkeerd, hoe kan ik hem deblokkeren?

  • 29 August 2015
  • 12 reacties
  • 1065 Bekeken

Hallo Simyo,

mijn vader had per ongeluk op simkaart blokkeren gedrukt nadat we een vervangende kregen. Ik kon wel mijn nieuwe pin code invoeren.

Bij Instellingen > simkaart staat:

Geblokkeerd voor zowel uitgaande als inkomende gesprekken.

Kunnen jullie misschien mijn simkaart deblokkeren?
icon

Beste antwoord door Naomi 30 August 2015, 19:48

Bekijk originele reactie

12 reacties

Er staat toch. Je kunt zelf later de blokkering weer opheffen? Ff checken
Nope. het enigste wat ik kan doen is mijn Nummerbehoud aanvragen.
Dit staat er bij mij nu.


Simkaart blokkeren en deblokkeren

Telefoon kwijt of gestolen? Blokkeer dan hier meteen je simkaart en voorkom dat anderen je telefoon gebruiken. Je kunt de blokkering later zelf weer opheffen.


Blokkeer je simkaart ( hier moet dus bij jouw deblokkeer staan )
Er staat ook later, dus ff in de gaten houden, een moderator reageert sowieso nog maar intussen zou ik het ff checken laterz.....
https://gyazo.com/80cfafe11fc618b331d695ca13cc9905 Hier is een screenshot van wat ik zie. Als ik scroll zie ik alleen maar de disclaimer/privacy enz.
oke zal ik doen Friesian! Dank u wel!
Zal een timer opzitten. Inderdaad even op een mod wachten.
Weet iemand hier misschien hoe lang de timer is? Het zal wel raar zijn als het meer dan 24 uur is.
Morgen zijn er meer moderators op het forum. Vanaf nu geduld, een moderator kan rechtstreeks in de systemen, wij slechts adviseren. Komt goed !:)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi VragendeVraagteken, welkom op het Simyo forum :)

Apart dat je op Mijn Simyo geen optie ziet dat je je simkaart kan deblokkeren. Je hoort dit gelijk er onder te zien. Ik heb je simkaart nu gedeblokkeerd. De telefoon kun je eenmalig uit- en aanzetten. Hierna gaat de simkaart zich met de nieuwe instellingen aanmelden op het netwerk.
Ik ga het daarnaast ook doorsturen, zodat mijn collega’s van IT er in ieder geval naar kunnen kijken.

Kan je vader nu weer bellen?

@Friesian & Raytje; fijn om te zien dat jullie zo betrokken zijn, bedankt 🙂
Dank jullie wel Naomi Friesian en Raytje! Ik heb mijn telefoon niet meer bij me en ik heb een nieuwe telefoon besteld dus moet nog wachten tot ik het kan uittesten. Ik zie wel bij "mijn simyo" dat ie actief is :D

Nogmaals bedankt!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi VragendeVraagteken,

Dankjewel voor je reactie. We blijven graag op de hoogte of het is gelukt. Graag gedaan, we helpen je graag 😳

Reageer