.

Beantwoord

Mijn telefoon is geblokkeerd, pukcode gebruikt maar hij blijft om de pincode vragen, wat nu?

  • 10 August 2016
  • 4 reacties
  • 601 Bekeken

Badge
Vanmorgen een tweede sim kaart in telefoon geplaatst voor internet van xs4all en instellingen aangepast. Daarna pakte hij de pincode niet meer, pukcode gebruikt. En vraagt om pincode en bevestiging ervan, krijg een melding die zo snel gaat dat ik het niet kan lezen en vraagt weer om pukcode. Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Pili 10 August 2016, 13:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Ik heb de tweede simkaart eruit gehaald en dan werkt alles wel goed. Plaats ik weer de tweede kaart begint het weer????
Reputatie 7
Aangezien dit een dual sim telefoon betreft zul je hierover iets in de instellingen van de telefoon moeten zoeken.

Welke telefoon betreft het?
Badge
Bedankt, opgelost door pukcode van rweede kaart te gebruiken. Moet alleen nog checken of mobiel internet daarop werkt. APN aangepast en mobiel data op kaart 2 gezet. Ik heb een Huawei y625.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Pili,

Mooi dat het opgelost is! Hopelijk lukt het je ook nog om het internet aan de praat te krijgen. Probeer je dit nu op de Simyo simkaart of via de andere simkaart van jouw dual-sim telefoon?

@RicoK, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer