.

Beantwoord

Mijn telefoon blijft om de pukcode vragen. Wat gaat hier mis?

  • 17 September 2015
  • 1 reactie
  • 728 Bekeken

Ik was mijn telefoon kwijt; sim geblokkeerd via de site en een nieuwe aangevraagd. In de tussentijd mijn telefoon weer gevonden. Nieuwe sim erin en via site geactiveerd. Toestel vraagt om puk code. Ingevoerd en daarna mag ik nieuwe pin invoeren. 2 maal gedaan en daarna moet ik wéér puk invoeren. Dit blijft het toestel herhalen. Het is een oude nokia 3100 dacht ik....
icon

Beste antwoord door Angela 18 September 2015, 13:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hermanzwll,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat goed dat je jouw telefoon terug hebt gevonden 🙂 Dit scheelt weer kosten voor het aanschaffen van een nieuwe!

Het is wel erg lastig dat je jouw simkaart nu niet kunt ontgrendelen met de PUK-code. Dit hoort natuurlijk gewoon te werken. Ik zie dat je de e-mail met jouw nieuwe pin- en PUK-code om 18:21 uur binnen hebt gekregen. Heb je jouw code uit deze mail gehaald of van Mijn Simyo. Het kan zijn dat jouw nieuwe codes nog niet zo snel bijgewerkt waren.

Je kunt als alternatief jouw simkaart in een andere telefoon plaatsen. Probeer even of de simkaart dan wel gedeblokkeerd kan worden. Als je hem daarna weer in jouw eigen telefoon plaatst, zal hij gedeblokkeerd blijven. Ik hoor het graag van je.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Simkaart'. Daar komt jouw vraag beter tot zijn recht.

Groetjes,
Angela

Reageer