.

Beantwoord

Mijn simkaart wordt niet meer herkend door mijn telefoon, wat nu?

  • 18 August 2016
  • 5 reacties
  • 663 Bekeken

Goede avond,

Sinds een paar dagen wil mijn simkaart het niet meer doen. Op het moment dat ik mijn sim kaart in een andere telefoon doet werkt dit wel. Als ik een andere sim kaart in mijn telefoon doet werkt het ook.

Alleen mijn eigen sim kaart in mijn eigen telefoon werkt niet.

Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Jihane 19 August 2016, 13:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tendmex,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je simkaart het niet meer doet in je telefoon! 😞 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!

Ook wil ik je vragen wat het probleem specifiek is. Zou je hierop willen uitbreiden? 🙂 Pakt jouw telefoon wel de pincode? Herkent 'ie het netwerk? Wat gaat er precies mis? Met die informatie kunnen we gerichter een oplossing zoeken!

Als het allemaal niet helpt, ga ik jou natuurlijk gewoon een nieuwe simkaart toesturen. Dit wordt opgelost, hoe dan ook!

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Hallo,

Op dit moment lijkt de reset te helpen, Ik kan er weer op.

Maar antwoord op je vraag: Eerste instantie pakt hij de pincode niet, een half uur later kan ik deze wel invoeren maar krijg ik geen netwerk. Heel af en toe pakt die hem wel meteen, alleen dan geeft die na een minuut of 10 aan dat de simkaart verwijderd is en de telefoon opnieuw opgestart moet worden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi tendmex,

Mooi dat de reset heeft geholpen.

De uitleg die je geeft, is dat van voor de reset of na de reset? Als het na de reset is, dan lijkt het dus alsnog niet zo heel goed te werken. Wat voor telefoon heb je precies?

Groetjes,
Caspar
Het was van voor de reset, de reset heeft kennerlijk ook niet geholpen.

Maar via twitter is er gecomuniceerd dat er een nieuwe simkaart deze kant op komt.

Ik verwachtte dat dit forum met andere klanten van Simyo was, maar dat is dus niet.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi tendmex,

Goed dat je dat aangeeft! Ik zie inderdaad dat onze Jihane je een nieuwe (dikkere) simkaart heeft opgestuurd.

Laat je nog wel weten of het is gelukt hiermee?

Wat betreft het Forum, hier reageren ook zeker klanten op! Desalniettemin zijn het enkel de moderators die vragen kunnen beantwoorden die specifiek gaan over de aansluiting. We hebben echter zeker toppers die enorm veel helpen op het Forum en er voor je klaarstaan. Onze Simyo toppers.

Groetjes,
Ilias

Reageer