.

Beantwoord

Mijn simkaart wordt niet herkend. Wat kan ik doen?

  • 4 January 2017
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Goedenmiddag,

Ik heb een Samsung S4 met een nieuwe simyo SIM kaart erin maar het toestel herkent het simkaartje niet.
We hebben van alles geprobeerd maar krijgen hem niet aan de gang in dit toestel.
In een ander toestel werkt de simkaart wel, maar ook een ander kaartje in de S4 doet het wel gewoon dus van een simlock is volgens mij dan ook geen sprake. Het toestel is destijds bij KPN gekocht en via de site staat aangegeven dat er geen simlock op het toestel zit.
Daarnaast hebben we zoals gezegd een sim kaartje van Hollands Nieuwe geprobeerd in het toestel en deze werd wel herkend.
wat kan er nog meer aan de hand zijn?

mvg.
icon

Beste antwoord door Sean 5 January 2017, 12:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dit probleem is bekend bij Simyo. Een moderator zal je helpen..
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-werkt-niet-mijn-samsung-s4-komt-dat-32846
Ok, dank je wel voor je antwoord! Moet ik zelf contact opnemen met een moderator? zo ja, hoe doe ik dit?
Geduld de moderator meldt zich vanzelf.
Waarschijnlijk vandaag want ze zijn familie van Meep Meep. :)

Normaal binnen 24 uur op werkdagen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Milan Jager.

Welkom op het Simyo forum! Wat onhandig dat je simkaart niet wordt herkend.

Zoals Friesian al aangaf, komt dit vaker voor bij klanten die gebruik maken van een Samsung S4. We hebben gelukkig een oplossing in de vorm van een dikkere simkaart :D

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega via Facebook. Zij heeft een dikkere simkaart op de post gedaan, eentje die wel goed past in jouw toestel.

Deze simkaart moet nog wel door de klantenservice worden geactiveerd. In de begeleidende brief wordt uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Sean

@Friesian, hartelijk dank voor je snelle hulp 😳

Reageer