.

Beantwoord

Mijn simkaart is oud/kapot. Krijg ik een nieuwe vergoed?

  • 17 January 2016
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Beste Simyo! Hier een trouwe en tevreden klant.

Sinds enkele dagen heb ik grote problemen met mijn bereik (zowel GMS als 3G). Ik reis veel voor mijn werk en ik merk dat het probleem onafhankelijk is van waar ik mij bevind. Een collega van mij heeft ook Simyo en ervaart deze problemen niet. Ik heb een andere simkaart in mijn telefoon gedaan, en ook mijn telefoon blijkt niet de storingfactor te zijn.

Mijn simkaart is nog van de "oude" stijl en heeft al flink wat krasjes opgelopen door de jaren+maanden. Ik heb daarom vandaag een nieuwe sim aangevraagd via Mijn Simyo. Kunnen jullie voor mij de 5 euro kosten vergoeden? Deze wil ik niet betalen, gezien het om een defect ging.

Alvast hartelijk dank! :)

Groet,
Teunie
icon

Beste antwoord door Estelle 18 January 2016, 12:10

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Teunie38,

Welkom op het Simyo Forum 😃.

Ik word er heel blij van om te lezen dat je zo'n trouwe en tevreden klant bent. Dat maakt deze Blue Monday weer helemaal goed 🆒. Je hebt nu inderdaad een erg oude simkaart. Het kan zijn dat deze door de jaren heen beschadigd is. Je vervangende simkaart is naar je onderweg. Dit is een 3-in-1 simkaart en het juiste formaat kunt u eruit klikken.

Bij hoge uitzondering vergoed ik de kosten van de vervangende simkaart :8. Deze hoef je dus niet te betalen.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle
Badge
Doe mij ook maar zo. Gratis simkaart. Loop ook al heel lang met een oude.
Badge
Want ik betaal me helemaal scheel bij jullie maar vervolgens krijg ik niks. Waar blijft die sim?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi ryry,

Je hebt de vraag op meerdere plaatsen op het forum geplaatst. Dit is niet helemaal de bedoeling. Ik wil je vragen om via dit topic het gesprek voort te zetten. Zo houden we het overzichtelijk.

Alvast bedankt!

Groetjes, Caspar

Reageer