.

Beantwoord

Mijn simkaart is geblokkeerd, wat nu?


Badge

Dag,

 

mijn simkaart is geblokkeerd en ik snap niet goed waarom en hoe ik dit ongedaan kan krijgen. Help.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 22 June 2022, 14:28

Bekijk originele reactie

14 reacties

Dag @Juani.v  - Juani.

Heb je prepaid of sim only?

Bij prepaid kan het zijn dat er te weinig saldo beltegoed is, dus opwaarderen.

Bij sim only is het dittem.

We horen het graag van je!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Juani.v,

Bedankt voor je bericht! Heb je al geprobeerd om je toestel even uit en aan te zetten? Mijn advies is om je toestel even voor een paar minuten uit te doen. Zeker na het opwaarderen van je beltegoed. Het is namelijk zo dat de instellingen op het netwerk soms vastlopen en je toestel opnieuw opstarten wilt dan vaak helpen. Laat je mij nog even weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Dag Roeqajja,

 

Dank voor je reactie. Uiteraard heb ik dat gedaan. Dat heeft niet geholpen. Bovendien staat in ‘mijn Simyo’ ook dat de kaart geblokkeerd is, dus dan lijkt me niet dat het toestel aan- en uitzetten helpt bij het deblokkeren. 

Badge

Het is overigens een prepaid kaart en er staat wel beltegoed op. 

Wanneer is mijn Simyo voor het laatst bijgewerkt @Juani.v ?@Juani.v ? Wanneer heb je voor het laatst de simkaart actief in gebruik gehad? 

Roeqajja

ik heb alles al geprobeert

Denk dat de fout in de simkaart lig

 

Zal dat kunnen

Groetjes R Karssen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Juani.v,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat het opnieuw opstarten van je telefoon niet heeft geholpen. Mijn collega van de technische dienst heeft zojuist de blokkade van je simkaart verwijderd, deze bleef blijkbaar vastlopen in het systeem waardoor hij niet automatisch gedeblokkeerd werd zoals gewoonlijk. Je telefoon kan voor 10 minuten uit en dan zou je simkaart het weer moeten doen!

Wij hebben contact via het topic dat je bent begonnen. Ik heb daar zojuist een reactie op geplaatst, laten wij ook via die weg communiceren @RoKa 🙂.

Super bedankt voor je bijdrage @Friesian, dit wordt gewaardeerd! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Dag Roeqajja,

 

ik heb geprobeerd het toestel weer uit en aan te zetten. Dit helpt helaas nog steeds niet. Daarnaast staat er in ‘mijn Simyo’ ook nog steeds dat de kaart geblokkeerd is (foto is met een andere telefoon gemaakt)😓

 

In jouw mijn Simyo hoort te staan bij simkaart Actief​​​​​​. Zolang dit er niet staat helpt uit- en aanzetten niet.

Omdat dit niet echt opschiet voor jou @Juani.v en er in het weekend geen moderator langs komt op het forum, wat opzich jammer is, raadt ik je aan om via WhatsApp te proberen of je geholpen kunt worden.

Dat kan van 10:00 tot 17:00. Klantenservice

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Juani.v,

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor de latere reactie, in het weekend wordt het Forum inderdaad niet door ons opgepakt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je simkaart inmiddels op actief staat. Als je je telefoon opnieuw voor 10 minuten uitschakelt zou het dit keer goed moeten gaan. 

Groetjes, 
Roeqajja

Hoi, 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Wachten tot morgen? Of kan het direct worden verholpen?

 

Bvd

E. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @BlackPearl,

Je mag mij wel even een privé bericht sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens. Dan kijk ik even mee op jouw aansluiting.


Groetjes,
Seren

Goedenavond, 

Hier ook het probleem van een geblokkeerde simkaart. Kunnen jullie mij daar ook mee helpen?

 

Groetjes Simone 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Moontjeb,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee op jouw aansluiting.

Groetjes,
Seren

Reageer