.

Beantwoord

Microsimkaart aanvragen

  • 30 July 2012
  • 2 reacties
  • 920 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik heb nu een abbonement bij jullie met een een non-smartphone. Ik wil nu graag een sim only abbonement met internet afsluiten bij jullie voor de iPhone en hier heb ik een microsim voor nodig.
Is het zo dat als ik nu een vervangede simkaart aanvraag, ik automatisch zo'n uitdruksimkaart toegestuurd krijg die je zowel als gewone sim als microsim kan gebruiken en dan gewoon mijn abbonement kan aanpassen met internet erbij? Want ik kan geen optie vinden voor het aanvragen van alleen een micro sim opzich. 

Daarnaast zou ik graag mijn oude simkaart blijven gebruiken tot ik de microsim thuis heb, dus wil hem niet meteen laten blokkeren als ik de nieuwe aanvraag. Kan ik de gewone sim ook pas blokkeren en micro sim activeren als ik hem thuis gekregen heb?

Groetjes Wouter
icon

Beste antwoord door 3llen 31 July 2012, 18:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +6
Beste Wouter25,

Wanneer je een vervangende simkaart bestelt via de persoonlijke pagina dan ga je een combi simkaart ontvangen die je als gewone of als micro simkaart kan gebruiken. Wanneer de vervangende simkaart zal worden verstuurd is het niet mogelijk om de huidige simkaart in de lucht te houden. De oude simkaart wordt geblokkeerd om de simkaart wissel plaats te laten vinden.
Badge +2
Hoi Wouter25,

Als je echter de micro simkaart via de klantenservice besteld kun je gewoon gebruik blijven maken van je huidige simkaart, totdat je de andere in huis hebt! En het is inderdaad zo dat alle simkaarten tegenwoordig de mogelijkheid hebben om de micro simkaart eruit te drukken.

Fijne avond!

Groet,
Ellen

Reageer