Jullie zijn telefonisch ook erg slecht bereikbaar; op dit moment zit ik al een half uur te wachten.
Kunnen jullie alsjeblieft ASAP de nieuwe simkaart opsturen?!
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieOp 19/9 ben ik van (Simyo)prepaid naar een abonnement overgestapt. Ik heb daar ook nog even over gebeld of het klopt dat je dan automatisch een nieuwe (micro)simkaart krijgt toegezonden: dat klopte. Op de zesde werkdag (26/9) toch maar even gebeld waar de nieuwe simkaart blijft. Bleek niet te zijn verzonden maar zou nu echt opgestuurd worden. Inmiddels is het 1/10 en heb ik nog steeds de (micro)simkaart nog niet ontvangen. In mijn nieuwe telefoon past mijn oude simkaart niet dus ik moet een nieuwe simkaart hebben om 'm te kunnen gebruiken! Jullie zijn telefonisch ook erg slecht bereikbaar; op dit moment zit ik al een half uur te wachten. Kunnen jullie alsjeblieft ASAP de nieuwe simkaart opsturen?!
ik zit al 2 uur aan de lijn en er wordt nog niet opgenomen !!!
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.