.

Beantwoord

Microsimkaart

  • 1 October 2012
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

Op 19/9 ben ik van (Simyo)prepaid naar een abonnement overgestapt. Ik heb daar ook nog even over gebeld of het klopt dat je dan automatisch een nieuwe (micro)simkaart krijgt toegezonden: dat klopte. Op de zesde werkdag (26/9) toch maar even gebeld waar de nieuwe simkaart blijft. Bleek niet te zijn verzonden maar zou nu echt opgestuurd worden. Inmiddels is het 1/10 en heb ik nog steeds de (micro)simkaart nog niet ontvangen. In mijn nieuwe telefoon past mijn oude simkaart niet dus ik moet een nieuwe simkaart hebben om 'm te kunnen gebruiken!
Jullie zijn telefonisch ook erg slecht bereikbaar; op dit moment zit ik al een half uur te wachten.
Kunnen jullie alsjeblieft ASAP de nieuwe simkaart opsturen?!
icon

Beste antwoord door Alex 3 October 2012, 11:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Op 19/9 ben ik van (Simyo)prepaid naar een abonnement overgestapt. Ik heb daar ook nog even over gebeld of het klopt dat je dan automatisch een nieuwe (micro)simkaart krijgt toegezonden: dat klopte. Op de zesde werkdag (26/9) toch maar even gebeld waar de nieuwe simkaart blijft. Bleek niet te zijn verzonden maar zou nu echt opgestuurd worden. Inmiddels is het 1/10 en heb ik nog steeds de (micro)simkaart nog niet ontvangen. In mijn nieuwe telefoon past mijn oude simkaart niet dus ik moet een nieuwe simkaart hebben om 'm te kunnen gebruiken! Jullie zijn telefonisch ook erg slecht bereikbaar; op dit moment zit ik al een half uur te wachten. Kunnen jullie alsjeblieft ASAP de nieuwe simkaart opsturen?!


Na 46 minuten eindelijk iemand aan de lijn; simkaart wordt nogmaals verstuurd...
ik zit al 2 uur aan de lijn en er wordt nog niet opgenomen !!!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum CJZwarter en stephyv

Excuses voor de lange wachttijden. Goed om te horen dat het is opgelost CJZwarter.

@stephyv Ik zie dat je de simkaart hebt kunnen activeren.

Groetjes,

Alex
Badge +1
ik zit al 2 uur aan de lijn en er wordt nog niet opgenomen !!!


Ik heb bijna een hele dag aan de lijn gezeten en elke keer er af wordt gegooid omdat het druk was. Kennelijk zitten er geen mensen.. Je maakt mij niet wijs dat het de hele dag al 2 dagen lang zo druk is...
Badge +2
Beste mariean,

Je kan de microsimkaart ook langs deze weg bestellen. Wij willen je er wel op attenderen dat er kosten van € 5 aan zijn verbonden. Graag ontvangen wij een akkoord zodat wij de simkaart voor je kunnen opsturen.

Groetjes,

Arie

Reageer