.

Beantwoord

microsimkaart

  • 26 March 2012
  • 21 reacties
  • 4715 Bekeken

Badge
kan ik een microsimkaart aanvragen als ik al een simyo abonnenment heb?
hoe duur is dit en hoe lang duurt het? het is nogal dringend..
icon

Beste antwoord door Manisha 27 March 2012, 12:35

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Jolein,

Je kunt ook aan het huidige abonnement een micro simkaart laten koppelen. De kosten hiervoor bedragen €5,00 en de micro sim zal na de verwerking van de aanvraag binnen 2 werkdagen worden bezorgd. Na ontvangst van de micro simkaart dien je contact met ons op te nemen om deze te laten activeren. Hierna zul je geen gebruik meer kunnen maken van de huidge simkaart.

Graag vernemen we je akkoord voor de kosten zodat we een micro simkaart kunnen verzenden.

Groetjes,

Manisha
hi Minisha,
kan ik hier een micro simkaart aanvragen?
kan ik mijn huidige nummer behouden?

metallicat
Mijn simkaart blijkt te groot voor de iPhone 4S, wordt bij een aanvraag bij Simyo geen melding van gemaakt of dat je dat aan kan geven!
Ik wil graag een micro simkaart, hoe kom ik hier aan???
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum metallicat en Ladida,

Volgens onze gegevens hebben jullie beide inmiddels een vervangende microsimkaart aangevraagd. Deze ontvangen jullie binnen 2 werkdagen.

Groetjes,

Alex
Volgens Klantenservice Veelgestelde vragen zou ik een combi microsim krigen voor mijn ipad, maar de WebTo Go -simkaart die ik gekregn heb past alleen in de dongel van mijn Laptop. Hoe kom ik aan een combi microsim voor mijn iPad?
Met vriendelijke groet,
Fred Staudt
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Fred,

Dat is vreemd. Heb je geen combisimkaart ontvangen? Je kunt deze simkaart namelijk op twee manieren uitdrukken. Zou je dit nog even kunnen controleren?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Fred,Dat is vreemd. Heb je geen combisimkaart ontvangen? Je kunt deze simkaart namelijk op twee manieren uitdrukken. Zou je dit nog even kunnen controleren?Groetjes,AlexIk heb geprobeerd de "gouden chip" uit de Simkaart met het schuine hoekje te drukken, maar het lukt mij niet zonder de Simkaart te forceren.Maar ik las dat er een andere (micro-)simkaart opgestuurd zal worden.Dank en groet, Fred Staudt.
Ik heb de nieuwe (micro-)simkaart ontvangen, hij doet het prima, hartelijk dank!
De oude simkaart doet het niet meer, OK.
Ik meld mij hierbij weer af voor dit Forum.
Met vriendelijke groet,
Fred Staudt.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Fred,

Bedankt voor je reactie! Wij wensen je nog veel plezier met je Simyo aansluiting.

Groetjes,

Manisha
Badge
hallo,

ik vind het vreemd dat je bij het aanvragen van een vervangende simkaart niet kunt kiezen of dit een normale simkaart is een micro-simkaart.
Nu heb ik al wel een vervangende (micro)simkaart aan gevraagd. en tevens een mail gestuurd, maar hier is tot op heden nog niet op gereageerd.

een Micro-simkaart is wat ik nodig heb.

groet kevin
Badge +2
Beste koffertje,

De nieuwe simkaarten die wij leveren zijn zogenaamde combisimkaarten. Hierbij heb je zelf de keuze of je deze als gewone simkaart of als microsimkaart gebruikt (Dit geldt alleen voor onze abonnementen en web-to-go aansluitingen).

Groetjes,

Arie
Lekker dan zo'n nieuwe (micro) simkaart aanvragen.

Je oude simkaart wordt (bijna) direct ongeldig gemaakt en je moet gaan zitten wachten op de nieuwe voordat je weer bereikbaar bent. Een email geeft je pincode om de kaart te kunnen activeren. Totaal andere procedure dus dan dat er hier op het forum staat aangegeven. Ook bij het aanvragen was er geen melding of iets dat je oude kaart gedeactiveerd zou worden.

Net getracht via de helpdesk wat verder te kunnen komen; maar nee hoor hier krijg je alleen een paar standaard antwoorden en het komt er gewoon opneer dat het een gevalletje dikke pech is. Oude kaart kan niet gereactiveerd worden.

Aangezien ik een paar belangrijke telefoontjes verwacht kan ik niet dagenlang onbereikbaar zijn

U begrijpt ik ben woest en zou graag een oplossing hebben voor dit probleem. En eenieder waarschuwen voor deze onaangekondigde ellende.
Badge
Hallo,

Ik heb onlangs een iPhone gekregen en deze wil ik natuurlijk graag gebruiken.
Echter beschik ik niet over een micro-simkaart. Deze wil ik bij deze graag bestellen en ik ga akkoord met de kosten (ik meen € 5,00).

Wanneer kan ik deze in huis verwachten?

Grt.
Remco
Badge
net zo als wat jwvk zegt; Dit is gewoon om vurig van te worden!! Ik betaal ten eerste mijn abonnement gewoon door terwijl ik er helemaal niets mee kan, en ten tweede kost zo'n microsim dan ook nog eens €5!! Er wordt helemaal niets van te voren hierover gezegd, dus nu ben ik ook maar onbereikbaar wat echt niet kan!!! Ik verwacht op z'n minst een vergoeding voor deze abnormale situatie!!!
Badge
net zo als wat jwvk zegt; Dit is gewoon om vurig van te worden!! Ik betaal ten eerste mijn abonnement gewoon door terwijl ik er helemaal niets mee kan, en ten tweede kost zo'n microsim dan ook nog eens €5!! Er wordt helemaal niets van te voren hierover gezegd, dus nu ben ik ook maar onbereikbaar wat echt niet kan!!! Ik verwacht op z'n minst een vergoeding voor deze abnormale situatie!!!

Er wordt zeker gezegd dat de kosten € 5,00 bedragen, dat is duidelijk te lezen.
Waar niets over gezegd wordt is dat je vrijwel direct wordt afgesloten (blijkbaar zodra je aanvraag van een nieuwe simkaart verwerkt is).
Ik had gistermiddag een (micro)simkaart aangevraagd en was dezelfde middag nog afgesloten 😕 Ik mag hopen dat ik VANDAAG mijn kaart al ontvang, want ik ben morgen echt zeer afhankelijk van mijn telefoon...
Badge
net zo als wat jwvk zegt; Dit is gewoon om vurig van te worden!! Ik betaal ten eerste mijn abonnement gewoon door terwijl ik er helemaal niets mee kan, en ten tweede kost zo'n microsim dan ook nog eens €5!! Er wordt helemaal niets van te voren hierover gezegd, dus nu ben ik ook maar onbereikbaar wat echt niet kan!!! Ik verwacht op z'n minst een vergoeding voor deze abnormale situatie!!!

Er wordt zeker gezegd dat de kosten € 5,00 bedragen, dat is duidelijk te lezen.
Waar niets over gezegd wordt is dat je vrijwel direct wordt afgesloten (blijkbaar zodra je aanvraag van een nieuwe simkaart verwerkt is).
Ik had gistermiddag een (micro)simkaart aangevraagd en was dezelfde middag nog afgesloten 😕 Ik mag hopen dat ik VANDAAG mijn kaart al ontvang, want ik ben morgen echt zeer afhankelijk van mijn telefoon...


Ik heb mijn nieuwe simkaart gisteren ontvangen! Klasse Simyo!
Badge
Ik heb hem die dag daarna ook ontvangen, maar toch blijf ik het klantonvriendelijk vinden dat er niet wordt voorgelicht over de onbereikbaarheid. Ik betaal er immers voor, terwijl ik het niet heb kunnen gebruiken!!
ik heb deze week een iphone 4s gekocht maar nu heb ik een microsim nodig voor deze telefoon,
Waar kan ik deze aanvragen?


gr, Esmee
Reputatie 2
Badge +4
Beste Esmee,

Volgens ons systeem heb je inmiddels een vervangende simkaart aangevraagd. Wij zullen je binnen 2 werkdagen een combi simkaart doen toekomen. Deze kun je zowel als reguliere als micro simkaart gebruiken. Wij willen je erop wijzen dat je huidige simkaart zal worden geblokkeerd als de combi simkaart wordt verzonden, het is namelijk technisch niet mogelijk om 2 actieve simkaarten tegelijk te koppelen aan het zelfde nummer.

Groetjes,

Manisha
Ik wil graag een microsim aanvragen, dit lukt mij niet... Waar kan ik die aanvagen en wat kost ie? En hoe lang duurt het voordat ik hem heb?
GR
Badge +2
Ik wil graag een microsim aanvragen, dit lukt mij niet... Waar kan ik die aanvagen en wat kost ie? En hoe lang duurt het voordat ik hem heb?
GR


Hi Chicky36,

Maak je gebruik van Simyo prepaid of abonnement en hoe lang ben je al klant? Alle nieuwe abonnement simkaarten zijn namelijk micro simkaarten. Het ligt er dan aan hoe je je simkaart eruit drukt of het een gewone simkaart of een microsimkaart is. Dus mocht je een abonnement hebben dan kun je gewoon een nieuwe simkaart aanvragen 🙂 Je originele simkaart is wel direct onbruikbaar op het moment dat je een vervangende simkaart besteld. Je kan mij of 1 van de andere moderators ook een privé bericht sturen met het verzoek om een micro simkaart te sturen. Dan sturen we de micro simkaart ongeactiveerd toe. Na ontvangst moet je de micro sim door de klantenservice laten activeren. Als je een prepaid klant bent laat het dan even weten dan vragen we 'm apart voor je aan.

De kosten voor een micro simkaart bedragen 5 euro.

Fijne avond nog!

Groet,
Ellen

Reageer